så er Wupper lagt i narkose
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 21-02-02 09:30

Så er Wupper lagt i narkose og kan hentes igen omkring kl. 12, hun
skal have fjernet den dims efter en tæge som har siddet der siden
sidst i nov. ... Dyrlægen har hele tiden ment dimsen ville forsvinde
men der var nu gået betændelse i og selv om selve dimsen så var væk er
der stadig en kerne der skal fjernes operativt .. jeg var selvfølgelig
hos hende til hun sov .. og kan så hente hende omkring middagstid igen
... uh hvor jeg glæder mig til at få hende hjem igen...

Smil fra Ami

Fra : ulla

Dato : 21-02-02 10:16

Pøj pøj med hende

Sannie

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 22-02-02 22:14

--

"ulla" <ull@city.dk> skrev i en meddelelse
> Pøj pøj med hende

Hilsen Pia

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 22-02-02 23:48

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:a56cgk$5mt$1@sunsite.dk...

Tak Ulla og Pia

Jeg hentede Wupper i går kl. 14:10 og operationen var gået godt .. der
er nu 6 sting der skal fjernes 1.3. hun var mega søvnig i går
selvfølgelig men skulle alligevel følge mig i hælene, så jeg valgte at
være så rolig som mulig for at hun kunne sove og ikke skulle løbe i
pendulfart efter mig ..

Også i dag har hun været træt men slingrer ikke mere .. og vi har
endnu ikke haft brug for krave .. så det er bare lækkert .. måtte i
dag kontakte dyrlægen for at få pencilinkur til hende for der var lidt
betændelse . såret var lidt rødt og varmt og jeg ville ikke gå
weekenden i møde uden at have pencilin i huset .. så vi er efter
dyrlægens anbefaling gået i gang med en 5 dages pencilinkur.. hun fik
jo også en pencilinsprøjte hos dyrlægen i går ..ellers går det godt ..
hun har i dag både spist og drukket så nu skal kræfterne og pelsen
bare komme tilbage .. Vi har lige ryddet lidt op i hendes legetøj , så
nu er hun træt og sover ..

Godnat og sov godt .. fra Ami

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 23-02-02 16:55