VNC med kde-desktop
Fra : jec

Dato : 21-02-02 09:49

Hej NG
Jeg har installeret VNC på en Linux, men når jeg starter vieweren på
min w2k, kommer den der twm window manager, men vel gerne have
kde-desktopen i stedet for. Er klar over at der skal ændres i xstartup
scriptet, men hvad skal der lige stå?

/Jesper

Fra : Rudi Hansen

Dato : 21-02-02 10:59

Her er min xstartup, til start af Gnome-desktop

#!/bin/sh

xrdb $HOME/.Xresources
xsetroot -solid grey
xterm -geometry 80x24+10+10 -ls -title "$VNCDESKTOP Desktop" &
gnome-session &
# twm &