logitech cordless desktop optical...hjæælp
Fra : Michaelbs

Dato : 20-02-02 21:34

har lige købt logitech cordless desktop optical inklusiv cordless mouseman
optical....og musen er problemet...Når jeg spiller, så duer scrolltasten på
musen ikke...f.eks i serious sam 2, hvor man skifter våben med scrollknappen
på musen. samme problem på flere andre spil. Har hentet seneste driver til
mus og tastatur på Logitechs hjemmeside...hjælper ikke. Jeg kører win XP.
Nogen forslag til hvordan man løser dette irriterende problem???
mvh
Michael

Fra : Martin Møller

Dato : 20-02-02 22:59

"Michaelbs" <michaelschou@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> mus og tastatur på Logitechs hjemmeside...hjælper ikke. Jeg kører win XP.
> Nogen forslag til hvordan man løser dette irriterende problem???

Har nøjagtigt samme problem.

Martin

Fra : Madsen

Dato : 20-02-02 23:52

Michaelbs skrev:

> [...]
> Logitechs hjemmeside...hjælper ikke. Jeg kører win XP. Nogen
> forslag til hvordan man løser dette irriterende problem???

Jeg ved ikke om du har prøvet det, men efter sigende skulle det hjælpe
at gå ind i registreringsdatabasen (Start > Kør > Regedit) og finde en
nøgle der hedder 'MouseHookDllEnable' som skal stilles til værdien 0.
(Tryk Ctrl + F når du kommer ind i regedit og søg på MouseHookDllEnable
for at finde nøglen.)

Hos mig hedder nøglen: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\
CurrentVersion\Technical]

Madsen.

Fra : Michaelbs

Dato : 21-02-02 00:31

Kære Madsen
Du er sq da for genial...det virker )))
1000 tak for tippet
mvh Michaelbs

Fra : Madsen

Dato : 21-02-02 03:50

Michaelbs skrev:

> 1000 tak for tippet

Velbekom.

Madsen.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-02-02 12:34

> Velbekom.

Madsen!

Du er nu officielt kanoniseret til helt og har opnået gudestatus i mit
univers
TUSIND TAK for de vise ord

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Madsen

Dato : 23-02-02 15:52

Jesper Nielsen skrev:

> Du er nu officielt kanoniseret til helt og har opnået
> gudestatus i mit univers

Det var sgu ikke en ringe status at opnå for 10-12 liniers tekst.

> TUSIND TAK for de vise ord

Velbekom. :)

Madsen.