pathping (ping) igennem router?
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 20-02-02 20:45

Hep!,

Prøvede i TDC interne grupper, men ingen gider vist at svare

Hvad skal jeg gøre ved router for at kunne lave pathping og ping i det
hele taget. Er der noget jeg overser?

Jeg får altid noget der ligner:

---------------------------
C:\Documents and Settings\Administrator>pathping www.teledanmark.dk

Tracing route to www.teledanmark.dk [193.162.153.179]
over a maximum of 30 hops:
0 PHJ [192.168.1.6]
1 * * *
Computing statistics for 25 seconds...
Source to Here This Node/Link
Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address
0 PHJ [192.168.1.6]
100/ 100 =100% |
1 --- 100/ 100 =100% 0/ 100 = 0% PHJ [0.0.0.0]

Trace complete.

Med venlig hilsen / Best regards
Palle Hans Jensen

"I took the initiative in creating the internet" - Al Gore

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 20-02-02 21:11

A dude from the usenet called Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk>
wrote:

>Prøvede i TDC interne grupper, men ingen gider vist at svare

Jeg skal lige huske og nævne at jeg har en Speedstream 2601 Router.