Symantec pcAnywhere
Fra : Kj.L

Dato : 20-02-02 18:25

Er dette den rigtige gruppe at stille spørgsmål ang hvordan man får:
Symantec pcAnywhere til at fungere?

mvh
kjeld L

Fra : Mikkel

Dato : 20-02-02 18:35

du har PCA inst. på begge maskiner, hvor du kører den ene som host og den
anden som remote
så kontakter du bare på IP og vupti det kører
godt nok er det mange år siden jeg har brugt PCA, men jeg håber jeg husker
rigtig

mvh
Peter M

Fra : Kj.L

Dato : 20-02-02 19:05

Skal host være min egen eller er det remote?
Jeg skal kunne arbejde på vedkommens maskine.

mvh kjeld.L

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 20-02-02 21:44

Den du skal betjene / Arbejde på skal være host/vært for dig - du skal altså
være remote/gæst.

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Kj.L

Dato : 20-02-02 22:18

Så har jeg forstået det rigtig også, det med host/remote, det er bare skægt
jeg kan ikke få kontakt med vedkommene selvom jeg har skrevent ip adressen
ind....
,under opsætning skal den stå som tcp/ip ikke sandt?

mvh
kjeld L

Fra : Christian Mygind

Dato : 20-02-02 22:18

"Kj.L" <sky@besked.com> skrev i en meddelelse
> Så har jeg forstået det rigtig også, det med host/remote, det er bare
skægt
> jeg kan ikke få kontakt med vedkommene selvom jeg har skrevent ip adressen
> ind....

Firewall?

> ,under opsætning skal den stå som tcp/ip ikke sandt?

Jo - hvis det er den protokol du anvender (overvejende sandsynligt)

/Chr

Fra : LWS

Dato : 20-02-02 22:32

On Wed, 20 Feb 2002 22:17:51 +0100, "Kj.L" <sky@besked.com> wrote:

> [...]
>ind....
>,under opsætning skal den stå som tcp/ip ikke sandt?

Kapitel 4 i brugerhåndbogen : Konfigurering af værtsmaskinen.
Kapitel 5 i brugerhåndbogen : Konfigurering af fjernmaskinen.

Kig evt. i min signatur

--------
Med venlig hilsen

Simon Walther-Larsen