udfyldelse af tomme felter i kalender
Fra : -Martin-

Dato : 20-02-02 17:20

http://80.62.79.221/cal/kalender-mysql.php

Hvordan kan jeg få udfyldt de tomme felter i min kalender ?

noget med
echo OutputEmptyDate();
indtil alle felter er fyldt til søndag!

Men ikke hvis sidste output er en søndag!

PS: Vil ikke lige smide noget kode! Men jeg har en var som hedder
$DayCounter som tæller hvor mange felter (med tekst) der er skrevet!

Dvs. i feb 2002 står $DayCounter på 29

Håber i forstår spørgsmålet

Fra : -Martin-

Dato : 20-02-02 18:19

den Wed, 20 Feb 2002 17:20:02 +0100 skrev -Martin- <admin@natten-i.dk>
:

> [...]
>
>PS: Vil ikke lige smide noget kode! Men jeg har en var som hedder
>$DayCounter som tæller hvor mange felter (med tekst) der er skrevet!

Nu har jeg selv lavet noget som virker (dog langt fra optimal vil jeg
tro)

1: Den tæller de tomme felter i toppen med

for($i=1; $i < $day_num; $i++) {
   echo OutputEmptyDate();
   $emptybox++;
}

$write = $DayCounter + $emptybox;

også udskriver man indtil alle 35 bokse er fyldt

while($write <= 35) {
   echo OutputEmptyDate();
   $write++;
}