Opfølgning på PSU fan
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 20-02-02 15:51

Hvilket stik vil det højst sandsynligt være inden i en PSU?
Et tre bens eller fire bens?

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Leony

Dato : 20-02-02 16:30

"Stefan Bruhn" <news005@3x7.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket stik vil det højst sandsynligt være inden i en PSU?
> Et tre bens eller fire bens?

2 ben er det eneste jeg har set endnu.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 20-02-02 19:45

On Wed, 20 Feb 2002 16:30:21 +0100, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>"Stefan Bruhn" <news005@3x7.dk> skrev i en meddelelse
>
>2 ben er det eneste jeg har set endnu.

Hmm... Dem som jeg kan finde på studiedata er alle 3 eller 4 bens.
Ville denne være helt forgæves at købe?
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=133&page=1

Fra : sune vuorela

Dato : 20-02-02 22:49

On Wed, 20 Feb 2002 19:44:55 +0100, Stefan Bruhn <news005@3x7.dk>
wrote:

>Hmm... Dem som jeg kan finde på studiedata er alle 3 eller 4 bens.
>Ville denne være helt forgæves at købe?
>http://www.studiedata.dk/product.asp?product=133&page=1

Du skal bare bruge et par kronmuffer (samlemuffer), en bidetang og
noget til at afisolere med!

--
SUne

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 20-02-02 22:54

On Wed, 20 Feb 2002 21:48:50 GMT, nospam@vuorela.dk (sune vuorela)
wrote:

>Du skal bare bruge et par kronmuffer (samlemuffer), en bidetang og
>noget til at afisolere med!

Hmm, det lyder ikke som noget jeg har lyst til at eksperimentere med...
Er det virkeligt ikke muligt at finde noget der passer direkte?

Jeg har IKKE lyst til at smadre denne PSU da det er den eneste af
slagsen jeg har kunnet opdrive.

Fra : Seth

Dato : 21-02-02 01:25

"Stefan Bruhn" <news005@3x7.dk> wrote in message

> [...]
> "I demand the right to keep and arm bears"
> "A computer without Windows, is like a fish without a bicycle"

Hej dav!

Det tager altså kun to min. at fixe! Rød til rød og blå til sort...hvis der
er en hvid ledning er det til måling af omdrejninger og skal ikke bruges
medmindre den er brugt til den gamle blæser. bare isoler enden på den hvide
og du er kørende.

Seth
SquareTech

Fra : Leony

Dato : 21-02-02 08:56

> Hmm... Dem som jeg kan finde på studiedata er alle 3 eller 4 bens.
> Ville denne være helt forgæves at købe?
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=133&page=1

Jeg forstod det som om at du ville vide hvor mange ben der er til fan i psu.
Jeg har kun set strømforsyninger med 2 bens tilslutning, blæserne har 3
eller 4 ben (firbens har dog reelt kun 2).
Du kunne forbinde ledningerne så det virker og så lige give dem en gang
krympeflex.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 21-02-02 12:29

On Thu, 21 Feb 2002 08:56:03 +0100, "Leony"
> [...]

>eller 4 ben (firbens har dog reelt kun 2).
>Du kunne forbinde ledningerne så det virker og så lige give dem en gang

Ville du så anbefale en firebens eller en tre bens, eller er det
fuldstænidgt lige meget?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-02-02 13:13

Stefan Bruhn skrev:

>eller er det fuldstænidgt lige meget?

Du sagde det selv...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Leony

Dato : 21-02-02 15:06

"Stefan Bruhn" <news05@3x7.dk> skrev i en meddelelse

> Ville du så anbefale en firebens eller en tre bens, eller er det
> fuldstænidgt lige meget?

Det er lige meget.
Du skal købe den du helst vil have, for at sætte den til stikket i psu'en
skal du have en + ledning og en - ledning, dette findes (forhåbentlig) på
alle blæsere.