ABS lampen lyser
Fra : Calle.

Dato : 20-02-02 12:21

Hej

Jeg har en VW Polo Classic, hvor ABS lampen lyser. Hvordan finder jeg ud af
hvilken hjulsensor det er det er istykker (har hørt at det normalt er der
fejlen ligger). Har også hørt noget om, at man skal resette elektronikken,
ved at pille en bestemt sikring ud i et lille stykke til, er der nogen der
kan svare på hvilken?

Calle

Fra : Henning Lund

Dato : 20-02-02 13:52

Calle. skrev:

> [...]
>ved at pille en bestemt sikring ud i et lille stykke til, er der nogen der

Hov.
--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 20-02-02 15:35

> [...]
> ved at pille en bestemt sikring ud i et lille stykke til, er der nogen der

Hej Calle prøv i dk.friti.bil

Hilsen Jørgen

Fra : Brian Søgaard

Dato : 20-02-02 21:42

Hiv pæren ud af den. Så er problemet løst
Brian

--
Seat 1.6 med 75 ponyer der alle er på græs

Fra : Calle.

Dato : 20-02-02 23:37

> [...]
> ved at pille en bestemt sikring ud i et lille stykke til, er der nogen der

Hej Igen

Undskyld mit indlæg, det skulle have været i dk.fritid.bil. BEKLAGER fejlen

Calle