ATI dvd vs sb live ?
Fra : mighty

Dato : 20-02-02 10:36

Hej !
Nu har jeg fået dvd drev, og skulle da lige prøve at se en film, men nul
putte. ATI dvd siger:
Enten ingen lyd installeret
eller ingen overlay
eller ikke nok videoram.

JEg har et 64 mb. Radeon 7500 (eller 7200), så jeg tvivler på at det er
rammangel.
Overlay... hvad er det egentligt, jeg kan se det i egenskaber for skærm, så
det burde være ok.
Kører med de sidste drivere fra ATI
Ja så er der det med lyden, jeg har et af de første sb. live value kort, har
installeret driverne til det, men er det der mit problem ligger ?. lyden
fungerer da fint ?
/Mighty

Fra : Martin Kierkegaard

Dato : 21-02-02 00:36

se følgende link hos ati

http://support.ati.com/infobase/3398.html

Hilsen Martin

Fra : Martin Kierkegaard

Dato : 21-02-02 01:33

Hmmm, det virker stadig ikke hos mig. fatter ikke havd der er galt.

Fra : Martin Kierkegaard

Dato : 21-02-02 11:17

Nu fik jeg det til at virke. Men jeg skulle meget igennem. Jeg blev nødtil
at reinstaller ME pga. at ati driveren fuckede op, dernæst installerede jeg
den næstnyeste driver. derefter installerede jeg ati nye dvd player 4.1

Fra : mighty

Dato : 21-02-02 20:49

Hej !
Jeg fandt også et fix på ati's hjemmeside, men har dog stadigvæk problemet
med at devcon32.dll mangler ved opstart ?
Ladet til at ATI og Creative ikke helt kan sammen ,
/Mighty