diskettedrev fryser
Fra : Elin Kuijers

Dato : 19-02-02 22:39

Når jeg forsøger at læse på mit diskettedrev, sker det stadig oftere, at
computeren fryser.
Når jeg så forsøger varmstart, får jeg at vide, at 'mprexe' ikke svarer.
Jeg gætter på, at mit diskettedrev er defekt. Men før jeg udskifter det, vil
jeg lige hører, om nogen har en anden forklaring på problemet.
Venlig hilsen
Elin Kuijers

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 20-02-02 00:08

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev
> [...]
svarer.
> Jeg gætter på, at mit diskettedrev er defekt.

At 'mprexe' ikke svarer kan betyde mange ting:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q178084

Ummidelbart kan det ikke henføres til et defekt diskettedrev, men det kan
dog ikke udelukkes. Prøv at hoppe ind i "enhedshåndtering" og fjern
diskettedrevet fra listen. Lad computeren genstarte, og se hvad der sker.

Tjek i øvrigt at alle kabler fra bundkort til diskettedrev sidder
ordentligt fast.

mvh
Peter

Fra : Elin Kuijers

Dato : 23-02-02 18:25

Jeg tror, jeg efter megen søgen har fundet løsningen.
Det er den nyeste version af McAfee, der konflikter med mit diskettedrev.
Det er til at leve med.
Hilsen
Elin Kuijers

Fra : Elin Kuijers

Dato : 23-02-02 21:56

Ups. Jeg fik ikke skrevet færdigt. Det var naturligvis McAfee Instante
update, jeg mente.