Er havfiskeri yt?
Fra : Joker

Dato : 25-01-01 16:15

Er dette forum kun for ferskvands- og kystfiskere??

Jeg undrer mig bare, at der ikke er respons på vores opdaterede program og
hjemmeside???

Tag lige og tjek: www.snoeren.dk
eller fortæl mig hvor jeg finder et forum med havfiskere...

Mvh
Winnie

Fra : Stefan Lund

Dato : 29-01-01 12:40

Der er uden tvivl en række havfiskere i dette forum, så uddød er vi næppe.
Det kunne måske bare være et spørgsmål om, hvorvidt man gider gå ind på
alverdens hjemmesider af svingende kvalitet, blot fordi de reklameres i
dette forum.
- jeg ved at jeg ikke gider (uden at det er en kritik af jeres side....den
er sikkert god
Kan sammenlignes lidt med reklamerne som dumper ind i postkassen hver
søndag. De fleste ryger direkte i skralderen, selv om de sikkert har nogle
gode tilbud....

Stefan

Fra : N/A

Dato : 29-01-01 14:09

Fra : K. Jensen

Dato : 29-01-01 14:09

Hej til alle lystfiskere !!!

Jeg vil igen prøve at sende denne lille sag ud på dette sted, hvor der jo er
mange læser med samme interesse som jeg.
Det jeg har gang i er følgende:
Jeg skal på en big game fishing tur til Pourto Rico den 23 Maj og kommer
hjæm den 6 Juni, da jeg var der i år 2000, med en skøn tur.
Vil jeg gentage dette, men samtidig vil jeg gerne have nogle flere med, for
så er der mulighed til at booke båden for os selv, med det resultat at vi
selv bestemmer hvem der skal figthe ved bid.
Jeg har det foreslag at vi hver får et nummer fra et til ti, og det første
bid fightes af nummer 1. når den så er landet eller tabt, bliver det nummer
to osv osv.
Med dette system mener jeg at alle har mulighed for at prøve at fighte,
måske også mer end en gang.
Båden koster 350 dkr per dag per person, det vil sige 3500 dkr for ti dages
fiskeri.
Rejsen koster hvis vi er ti personer 3500 dkr. per person og det er med to
lejlighedder med 5 i hver, i 14 dage
Det vil samlet sige at turen kan gøres for 7000. dkr + lommepenge.
Og da det er forskeligt hvad man vil bruge i lommepenge står dette frit for
hver enkel.
Jeg selv er en fiske gal mandsperson som gør dette for at komme ud og fiske
big game, jeg skal ikke ud på disco eller andet hver aften jeg er der nede.
Så jeg regner med at min tur vil koste mig 10000. dkr alt i alt.
Det er ikke meningen at man skal værer sammen 24 timer i døgnet, mens vi er
der, det er frit for hver enkel om man vil i byen eller sigtsin om aften.
Dog er det sådan at har man valgt at tage med på denne tur, betaler man for
ti dages fiskeri ( 3500 dkr ) og det er uanset om man kun er med ude og
fiske 1 dag eller man er med ti dage, for det kan kun gøres så biligt hvis
vi er ti personer.
Så hvis man kun vil fiske 2-3 dage må man aligevel betale for ti dage.

Har dette fanget din lyst/interesse så kontakt mig på E-Mail :
pentacola35@hotmail.com Eller på Telefon : +45 26999882

M.H.V
K. Jensen

Knæk & Bræk til alle