Hvad er det bedste kort til TV-Out?
Fra : John Sahl

Dato : 19-02-02 21:46

Til brug med et 16:9 Widescreen fjernsyn, divX og SVCD film..

Skyd?

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Isak Lyberth

Dato : 19-02-02 22:35

ATI har den bedste farvestyring og håndtere video rigtig godt

Hilsen Isak

Fra : John Sahl

Dato : 19-02-02 22:57

"Isak Lyberth" <ily@cip-global.com> wrote in message news:_xzc8.729$Rz2.23477@news010.worldonline.dk...
> ATI har den bedste farvestyring og håndtere video rigtig godt

Jeg har pt et ATI Expert 2000 Pro og det virker perfekt til et
alm. 4:3 fjernsyn, men jeg får et 16:9 torsdag og har hørt at der
kan være problemer med at det virker perfekt, derfor mit
spørgsmål.

Fra : Esben

Dato : 19-02-02 22:40

> Til brug med et 16:9 Widescreen fjernsyn, divX og SVCD film..
>
> Skyd?

Har kun prøvet matrox g400 og asus v7100 -> matrox vinder med 10
hestehoveder. Flot billede der når ud til kanten af skærmen, nemt at bruge
etc. etc.

--
Esben

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 20-02-02 08:30

> Har kun prøvet matrox g400 og asus v7100 -> matrox vinder med 10
> hestehoveder. Flot billede der når ud til kanten af skærmen, nemt at bruge
> etc. etc.

Hørt! :)

Min kammerats Matrox sparker i hvert fald numse på mit v7100... Jeg ved ikke
om der er den store forskel på billedkvalitet, men hvad brugervenlighed og
funktioner angår, så er Matrox vist det ypperligste...

Kim