ACAD 14 manual
Fra : Torben W. Christense~

Dato : 19-02-02 20:36

Hej i gruppen

En bekendt af mig sidder og arbejder med en spansk udgave af AutoCAD 14.
Hun sidder ned i Spanien og mangler desperat en dansk manual (manual til
ACAD4 haves men er ufyldestgørende). Spørgsmålet er, om det er muligt
at fremskaffe en manual ad denne vej.
Bedst i form af en trykt manual eller i mangel heraf en CD med manualen på.
Hilsen Torben Wågner

Fra : britj

Dato : 19-02-02 22:17

"Torben W. Christensen" skrev d. 19-02-02 20:36 dette indlæg :
> [...]

> at fremskaffe en manual ad denne vej.
> Bedst i form af en trykt manual eller i mangel heraf en CD med

Hej Torben
Manual har jeg ikke, men foreslå hende at tilmelde sig et gratis acad14
fjernkursus på www.netskole.dk, så kan materialet downloades og hun har
en lærer i nærheden.
Britj

http://www.kandu.dk/