RAM til Toshiba Satellite Pro
Fra : Niels Elken Sønderby

Dato : 19-02-02 19:16

Jeg har været hos Zitech for at købe RAM til min bærbare Toshiba Satellite
Pro 4270. Her siger ekspedienten, at jeg kun kan bruge original Toshiba RAM,
og tilbyder mig 128 MB til 745 kr.

Hos PRC-DATA sælger de 128MB PQI PC133 SO-DIMM 144 pins RAM til 349 kr.

Kan jeg bruge det i min Toshiba - eller har Zitech ret?

På PRC's side er der en kunde, der skriver "JEg har lige købt 9 blokke og de
fungere perfekt i både Compaq og Toshiba "

Mvh. Niels

Fra : Finn I

Dato : 19-02-02 20:45

> Kan jeg bruge det i min Toshiba - eller har Zitech ret?

Prøv det.
Nej spøg til side. Jeg kan ikke præcist sige om de virker men jeg kan med
sikkerhed sige at det er ikke alle 144 MO ram som kan fungere i Toshiba. Jeg
kender ikkke grunden til det.

Jeg købte for noget tid siden nogle Kingston ram som passer til Toshiba hos
www.Proconsult.dk

Mvh
Finn

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 19-02-02 22:24

Zitech ved intet, de vil bare tjene penge. Du kan sagtens bruge det SO-DIMM
RAM PRC data sælger i din satellite.

Mvh. Brian

Fra : Arcana

Dato : 20-02-02 14:32

"Niels Elken Sønderby" <nielsx@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Pro 4270. Her siger ekspedienten, at jeg kun kan bruge original Toshiba

Jeg har en 64 MB Toshiba og en 128 MB Kingston SODIMM i min. Kører
fortrinligt.

/arcana