Compaq og boot problemer
Fra : Kenneth

Dato : 19-02-02 18:29

Hej!

Jeg er ved at hjælpe en der har Compaq Pre. 5396, problemet er, at
computeren skal formateres, og jeg fandt recorvey CD og lagde den ind, og
valgte total formatering og installering af prg. og når jeg trykker START og
den genstarter, så booter den på cd, men så stoppede det hele. Sort skærm
med hvid markør blinkende oppe i vejstre hjørne.. Lånte så en Windows 98se
og prøvede om jeg kunne boote fra den, samme resultat, bortset fra at der så
kom besked om jeg vil boote fra harddisk eller CD, jeg valgte her CD..
Ej heller kan jeg med A disk, samme resultat.
Den er sat til at boote CD som nr 1, A drev som nr 2 og så Harddisk som nr.
3. Hvad kan være problemet?

Kenneth