Knapper - effekter
Fra : Jannie

Dato : 19-02-02 15:55

Hejsa! Jeg er ikke helt såååå hård til Flash, men er ret
imponeret over programmet...

Jeg skal til eksamen (som Handelsgrafiker) og skal lave et
website, som bl.a. skal indeholde Flash.

Så er det jeg gerne vil vide, hvordan jeg laver:

- en knap, som fader ud når musen kører hen over???

Håber på svar (gerne via mail)...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo Dudek

Dato : 19-02-02 16:36

>Hejsa! Jeg er ikke helt såååå hård til Flash, men er ret
>imponeret over programmet...
kan jeg godt forstå.. det med at være imponeret, that was ;)

[...]

>- en knap, som fader ud når musen kører hen over???
ehm.. ja, det er selvfølgelig lidt grumt, når nu jeg slet ikke har
nogen anelse om, om du KAN lave almindelige knapper i flash (??), men
hvis dette er tilfældet, så skal du bare lave en alm. knap.. og i
over-staten skal du have et movieclip istedet for et elm. stykke
grafik..

uforståeligt??
Regards
Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster connections only)

Fra : Jannie

Dato : 19-02-02 23:14

Hej Bo!

TAK for hjælpen - jeg kan lave alm. knapper i Flash, så jeg vil forsøge
mig med movieclippet som du skriver *SSS*

Hilsen Jannie