Dyrlæge i Køge eller omegn ?
Fra : mmp

Dato : 19-02-02 13:35

Hej !

Er der nogen, der kender en rigtig god dyrlæge i Køge eller omegn. Jeg har
gennem årene haft kontakt til 2 (en i Herfølge, som var god førhen og en på
adressen Bag Haverne) og ingen af dem synes jeg lever op til, hvad jeg
forventer af god behandling af dyrene - min kat, underforstået, har oplevet
lige rigeligt begge steder. Og nu søger jeg en god dyrlæge, for hun, katten,
har brug for een.

Fra : Helle_Andersen

Dato : 19-02-02 15:15

"mmp" skrev d. 19-02-02 13:35 dette indlæg :
> [...]
oplevet
> lige rigeligt begge steder. Og nu søger jeg en god dyrlæge, for hun,

Nu er det 10 år siden, at jeg flyttede fra Køge og der kan jo ske meget
på 10 år. Men da jeg boede i byen benyttede jeg Højelse Dyreklinik, som
i hvert fald dengang, var gode. De bor på adressen: Ejbyvej 12C, 4623
Lille Skensved.

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-02-02 15:40

Jeg vil gerne anbefale Hårlev Dyreklinik. Dem brugte jeg da jeg boede på
Sjælland (flyttede derfra for lidt over 2 år siden. Jeg havde Lars Knudsen,
og han er utrolig dygtig, synes jeg !

Adressen er :
Faksevej 27B
4652 Hårlev
56 28 61 68

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Majer

Dato : 19-02-02 18:06

Jeg har også hørt at Hårlev dyreklinik skulle være god. Vi bruger dog selv
Køge Dyreklinik i Brogade (som nok er den du henviser til med adr. Bag
Haverne). Jeg startede ellers med at ringe til en på Lyngvej, men han var
total uforskammet at høre på, så vi valge Køge Dyreklinik, og har ikke haft
nogen dårlig erfaring med det.

--
Majer

Peters fotoalbum:
http://home24.inet.tele.dk/majer/

Fra : mmp

Dato : 19-02-02 19:35

Måske er det den samme. Ham jeg snakker om bor i gården lige overfor Netto.
Adressen er ikke Brogade, men Bag Haverne.

Fra : Majer

Dato : 19-02-02 21:20

Jeps, lige over for Netto. Men på mit kort står der Brogade 7B...
Men pyt nu med det...*S*...

Fra : mmp

Dato : 20-02-02 23:02

Jamen, så er det ham, jeg har haft lidt for mange sjove oplevelser med. Han
er virkelig vældigt flink - men jeg synes, han diagnotiserer meget hurtigt
og næsten uden at undersøge katten. Hun er netop blevet behandlet mod
blærebetændelse uden at hun har haft det. Og det hun fejler, fejler hun
såmænd stadig og så ordinerer han noget der minder om p-piller til en
steriliseret kat - stadig uden at undersøge hende spor. Katten lider videre.
Det er ikke særligt sjovt. Og dyrt har det været for mig. Det er helt OK
iøvrigt, hvis bare min kat bliver hjulpet.
hilsen
Marina

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-02-02 23:19

> [...]
Han
> er virkelig vældigt flink - men jeg synes, han diagnotiserer meget hurtigt

Han sad i dyrlægekontrollen da der var udstilling i
Køge og mit indtryk var også at han var meget
hurtig. Han kiggede næsten ikke på katten og alt i
alt var jeg gennem dyrlægekontrollen på under 1
minut.

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk