Pilleri i BIOS
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-02 01:04

Der er jo utallige små justeringsmuligheder i BIOS, hvordan finder jeg
ud af hvordan jeg skal indstille skidtet?

Der er tale om et Soltek SL-75DRV4-bundkort med en AMD XP 1700+ CPU og
512MB PC2100 DDR-RAM (Twinmos - 1 modul)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Michael Pedersen

Dato : 19-02-02 12:12

> [...]
>
> Der er tale om et Soltek SL-75DRV4-bundkort med en AMD XP 1700+ CPU og
> 512MB PC2100 DDR-RAM (Twinmos - 1 modul)

Prøv disse adresser

http://www6.tomshardware.com/mainboard/97q1/970101/index.html

http://burks.bton.ac.uk/burks/pcinfo/hardware/bios_sg/bios_sg.htm

http://www.lostcircuits.com/advice/bios2/1.shtml