Kursus i flash...
Fra : Johnny H. Liljensøe

Dato : 18-02-02 21:25

Nogen der ved hvor jeg kan tilmelde mig et kursus i Flash? (DK/UK even)

Toastmaster

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 19-02-02 10:16

Hvor i landet skal det foreå?

Jeg ved at KKA (Københavns Kursus- og Aftenskole) har holdt kurser, men
om de stadigvæk gør, det ved jeg ikke.
Et hurtigt opslag i AOF's program (Hovedstaden Frederiksberg) viser
at de holder kurser i "Flash web-design" og "Flash Actionscripting".
AOF og deres kurser (ej Flash) har jeg dog ikke så god erfaring med!

Hilsen Henrik

Fra : Lars Kjærsgaard

Dato : 19-02-02 12:56

Hej,

hvor finder du AOF's kursusprogram?

Venlig hilsen
Lars

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 19-02-02 14:37

>Lars Kjærsgaard <lk@skivehs.dk> wrote:
> Hej,
>
> hvor finder du AOF's kursusprogram?

Ude på mit WC

Men da i andre jo ikke kan bruge den oplysning til så meget, kan i
prøve:

http://www.aof-hovedstaden.dk/AOFH/folkeopl/folkeoplysningen.htm

(i menuen til venstre; vælg "edb" derefter "internet")

Hilsen Henrik

Fra : Johnny H. Liljensøe

Dato : 19-02-02 18:49

Tak for hjælpen alle sammen!