disk on key (ram drev)
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 18-02-02 23:38

Hej ng
jeg har tænk mig at købe sådan et ram drev,
jeg har set at de har nogle på www.zitech.dk
men de er rimlige dyre, så vil jeg høre om
der er nogle herinde der kan give mig et
link til en side hvor man kan få den en tand
billiger,

håber i gider at svarer,

hilsen john

Fra : Leony

Dato : 19-02-02 08:53

"JOHN NIELSEN" <john.michael.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> der er nogle herinde der kan give mig et
> link til en side hvor man kan få den en tand
> billiger,

http://www.edbpriser.dk/hardware/flashram.asp
Tryk på den gule "Søg" knap.
Så kommer der nogle USB keyrings og USB pen drives.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : mighty

Dato : 20-02-02 10:31

Hej !
Jeg har købt en PQI travel flash, som er en lille box med plads til mmc, cfc
og microdrives etc, kanon lille dims.
koster 400 kr, med 16 mb. ram i.
Det der gør den smart er at man kan have flere forskellige typer af ram til
den, og altså blive ved med at udvide den.
Jeg har udvidet min med et 128 MB compact flash modul, som jeg gav 600 kr.
for.
Nu går jeg bare og venter på at en 6GB microdrive kommer ned i pris :)
/Mighty