Freja er en hankat...
Fra : Anne Manton

Dato : 18-02-02 22:45

Hej NG

Efter i dagens løb at have konstateret, at Freja ER en hankat, er vi blevet
enige om, at han snart skal kastereres. I den forbindelse kom vi til at
snakke om, hvad en sådan omgang ca. koster. Hvad er andres erfaringer? I
samme omgang skal han selvfølgelig også vaccineres, det bette pus! Hvad er
prisniveauet her?
Lige nu ligger han og sover i min arm, så skriveriet går lidt langsomt med
5-fingersystemet..... Han er tydeligvis total ligeglad med sin nye status
som hankat Hun eller han, det er jordens dejligste kat.
Er der for øvrigt andre, der har erfaringer med at en killing sutter/dier på
sin menneskemors/fars øreflip? Freja er jo efterhånden 15 uger, men gør det
stadig hver nat. Hun foretrækker at sove i min arm med hovedet mod
skulderen, så der er jo ikke langt til øret. Faktisk er jeg ikke engang
sikker på, at hun HAN altid er vågen, når han gør det.
Nu vil Freja og jeg gå i seng (skal dog llige besøge kattebakken først....)
Kan I andre sove godt.
Mijav fra Frej(a), Henrik og Anne.

Fra : Camilla Baird

Dato : 19-02-02 00:21

Tillykke med jeres nye hankat!
mvh Camilla

Fra : TM

Dato : 19-02-02 06:20

Hej med jer

Og tillykke med den lille nye hanmis - jeg har selv prøvet det samme, og det
gør ikke spor )))

Jeg vil tro, at du skal regne med ca. 1000 kr. for kastration og
vaccination - selvfølgelig varierer det fra dyrlæge til dyrlæge, men det
ligger nok i det prisleje.

Jeg har en han-mis på omkring 8 md. og han dier på mit hår, så jeg ligner en
vilddame hver morgen - om dagen har han hevet nogen træde ud af sengetæppet
(gggrrrr), som fungerer på samme måde som mit hår, såååååååå din mis er vist
helt normal, og han/hun er jo ikke så gammel endnu

Endnu engang held og lykke med det forstående indgreb, det skal
nok gå let og elegant, når han ikke er ældre..

Mange hilsener
T.M.

Fra : Anne Manton

Dato : 19-02-02 09:40

Hej igen

Tak for jeres svar. Det er rart at kunne henvende sig til nogle med
erfaring. Vi må have fundet en god dyrlæge her i nærheden. (Vi bor i
Brønderslev, Nordjylland).
Egentlig ville Freja og jeg bare lige ønske jer alle en god dag. Vi hygger
os i øjeblikket - jeg er nemlig hjemme fra studie for at skrive speciale, så
Freja nyder at have selskab dagen lang - det gør jeg også. Og hun er MEGET
hjælpsom, vil altid gerne skrive et par linjer, hvis jeg går i stå.....

Mijav og hilsner fra
Freja og Anne.

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 23-02-02 10:07

In <3c7175d4$0$364$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Anne Manton wrote:

> Hej NG
>
> Efter i dagens løb at have konstateret, at Freja ER en hankat,

   Heh, og Oscar er en hunkat. Sådan er der jo så meget :)

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.