USB STIK???
Fra : ---=\(®onaldM©donald~

Dato : 18-02-02 22:30

Hejsa Gruppe c",)

Jeg har lige købt et Webcam af en ven
Med programmet til det, skriver hele tiden at jeg skal tilslutte det i USB
stikket, men sådan et har jeg ikke derfor har jeg købt mig en omformer, men
så har jeg fået at vide at jeg skal bruge et program som "fortæller"
computeren at den skal bruge den port, som jeg putter omformeren i

NOGEN SOM KAN HJÆLPE??????

Med Venlig Hilsen Kim / ®onaldM©donald
ICQ: 121439005
Mail: Kes@post.cybercity.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-02-02 09:33

> [...]
> så har jeg fået at vide at jeg skal bruge et program som "fortæller"
> computeren at den skal bruge den port, som jeg putter omformeren i

Hvis du ikke har USB i din maskine, så må du købe en USB-kontroller som
koster ca. 150,-.
Du kan ikke få den omtalte omformer, kun til PS2 (mus) og den kan ikke
bruges.

Brian

Se evt. EDBpriser.dk under hardware > I/O-kort