setjump og borland builder
Fra : Troels Thomsen

Dato : 18-02-02 21:38

Hej

Er der nogen der har prøvet kræfter med longjump (fra setjmp.h) inden i en
borland TThread ?

Jeg vil gerne have et mini-os til en embedded processor op at køre i
c-builderen. Den bruger nogle 'longjumps' til at springe rundt mellem de
forskellige tasks. (ved at reloade programcounter og stackpointer)
Jeg har det oppe at køre i g++/cygwin og udskrivning til stdout, men vil
gerne have lidt knapper med. Men efter den første longjump hopper den a
helv... til. Jeg kan ikke singlesteppe ind i longjump kaldet.
Anyone ???

(Jeg så flg kommentar om setjmp biblioteket : Not for the faint-hearted
programmer . .. .. )

mvh Troels