popup i et popup vindue?
Fra : OZ

Dato : 18-02-02 18:37

Hej NG

Håber dette er den rigtige gruppe, ellers må i undskylde og gerne fortælle
mig hvor jeg skal gå hen.

Ok, jeg har et popup vindue, hvor i jeg gerne via et link vil lave et nyt
popup vindue, men jeg syntes ikke at det virker for mig, den popper det op i
det samme popupvindue som jeg startede i...
Er det ikke muligt at lave en popup i et popup vindue? Eller er det bare mig
der ikke ved hvordan jeg skal gøre.

Håber der er nogen der har et link eller et eksempel, man kan se..

Oz

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-02-02 19:26

Mon, 18 Feb 2002 18:36:38 +0100, skrev "OZ"
<no_spam_gonzo@strike-team.com>:

>Er det ikke muligt at lave en popup i et popup vindue? Eller er det bare mig
>der ikke ved hvordan jeg skal gøre.

Jo, du skal bare bruge to forskellige navne på vinduerne. Da du
ikke medsender en url til siden, så er det lidt svært, at sige,
hvor du skal ændre i koden.

Jeg bruger meget nedenstående til popupvinduer, fordi den er så
enkel og nem at bruge.

"window.open('','popup', 'width=300,height=320,left=0,top=0,'
)">Gå til Link</a>

Skal stå på en linje.

Vil du så have flere popupvinduer åbne samtidig, om de så åbner i
popupvinduet eller med et link på mainsiden, så skal popup
skiftes ud med et andet navn, f.eks. popup2.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : OZ

Dato : 18-02-02 20:38

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> [...]
> popupvinduet eller med et link på mainsiden, så skal popup
> skiftes ud med et andet navn, f.eks. popup2.

Jeg takker og bukker mange gange =)

Oz