Fortabelse
Fra : B. Jensen

Dato : 22-12-00 08:01

Jeg vil lige gøre jer opmærksom på at Hvis i ikke har taget i mod Jesus Guds
søn som jeres frelser er i evigt fortabte og dømt til evig fortabelse i
helvede . Ja men vi kender en god Gud som helbreder mig igennem min et eller
anden guru eller andet Bibelen kalder det trold dom og dem der arver det
skal arve evig fortabelse. men den siger også dem der Har taget imod Jesus
skal arve evig liv og leve et liv i kærlighed og harmoni og den glæde der er
i at havde retfærdighed overstråler alt. Hvis du ønsker at blive det her og
nu det er så simpel for Gud siger i sit ord Bibelen at enhver der på kalder
ham skal frelses og blive et Guds barn . Hvis du ønsker af hele dit hjerte
at blive kristen og vende dig om fra det onde og trold dommen kan du bede
følgende bøn Gære Jesus kom ind i mit hjerte og giv mig et nyt liv, jeg
forsager djævelen og alle hans dæmoner og vil nu tilhøre dig.
Halleluja . Hvis du har bedt denne simple bøn af hele dit hjerte er du nu et
Kristen . tag nu forbindelse med andre kristne, hvis du ikke kender nogle er
du velkomne på min hjemmeside der er lister over alle kirkesamfund i Danmark
, men eller skriv til mig privat og jeg vil sende dig en adr. til en kirke i
din nærhed, hvor jeg er sikker på at du vil møde andre kristne der også
kender Jesus som deres frelser.

--
Med kærlig hilsen.
B. Jensen

Fra : Ole Nielsby

Dato : 22-12-00 11:27

B. Jensen <borgeviborg@vip.cybercity.dk> skrev:

> [...]
> Hvis du ønsker af hele dit hjerte at blive kristen og vende
> dig om fra det onde og trold dommen kan du bede følgende
> bøn Gære Jesus [...]

Troll alert!

Må Tor pløkke sin hammer i din røv indtil du lærer at poste i de
rigtige nyhedsgrupper - i det her tilfælde: dk.livssyn.kristendom.

ON/***remove a slow slimy animal from my reply address***

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 22-12-00 12:21

Hail "B. Jensen" <borgeviborg@vip.cybercity.dk>. Walk in wisdom toward
them that are without,

>Jeg vil lige gøre jer opmærksom på

Ja, min vi vil ikke gøres opmærksomme på noget som helst der har med
kristendommen at gøre, i denne her nyhedsgruppe. Hvis vi er
interesserede i det så læser vi dk.livssyn.kristendom
- Så drop missioneringen Mester og fut over i din "egen" gruppe.

Og hav derudover en glædelig jul og et godt nytår
--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Mouritzen.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 30-12-00 03:24

"B. Jensen" <borgeviborg@vip.cybercity.dk> mælte sligt:

>Jeg vil lige gøre jer opmærksom på at Hvis i ikke har taget i mod Jesus Guds
>søn som jeres frelser er i evigt fortabte og dømt til evig fortabelse i
>helvede. [...]

Pris Herren, der har skabt det så viseligt..... forstå den hvem som kan.

Men.... godeste Børge. Når du sender dette indlæg her må det vel mene,
at du ikke har noget imod, at andre sender indlæg i
dk.livssyn.kristendom, der missionerer for New Age, islam, buddhisme og
lign., ikke sandt? Ellers står det da dårligt til med "gør mod andre,
som du vil, at de skal gøre mod dig."

--
-=-=-=-=-=-= The stylus is more potent than the claymore =-=-=-=-=-=-
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Esben I.

Dato : 29-01-01 23:51

B. Jensen skrev i meddelelsen <91uu3c$2fro$1@news.cybercity.dk>...
>Jeg vil lige gøre jer opmærksom på at Hvis i ikke har taget i mod Jesus
Guds
>søn som jeres frelser er i evigt fortabte og dømt til evig fortabelse

Jeezus!

Fra : Hurricane

Dato : 19-02-01 19:52

> Jeg vil lige gøre jer opmærksom på at Hvis i ikke har taget i mod Jesus
Guds
> søn som jeres frelser er i evigt fortabte og dømt til evig fortabelse i
> helvede.

Og jeg vil lige gøre dig at opmærksom på, at hvis man ikke poster i de
rigtige nyhedsgrupper, er man evigt fortabt og dømt til evig fortabelse i
helvede.

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Wolverine: Get out.
Rogue: Where am I supposed to go?
Wolverine: I don't know.
Rogue: You don't know, or you don't care?
Wolverine: Pick one.