Okkult chatroom
Fra : Flemming Kudsk Jørge~

Dato : 16-12-00 15:11

Vi er et par stykker der har startet et okkult forum og en okkult
chat.

Men chatten har været lidt død indtil nu.
Men hvis du har lyst til at chatte om spirituelle og okkulte emner vil
jeg være at finde på Dansk Okkult Forum på denne adresse

http://clik.to/okkult

..Jeg vil være på chatten mandage, onsdage og fredage på chatten
mellem 20.00 og 20.15.

Selvfølgeligt længere tid hvis der er chattere at snakke med.

Hvis man vil have en mere dybtgående behandling af de okkulte emner
der kommer frem på chatten.
Kan man gå i detaljer på vore forum der er tilgængeligt for alle.

Der er mulighed for at være anonym hvis man ønsker det

Venlig Hilsen
Flemming Kudsk
kudsk@getto.net

http://kudsk.getto.net

Fra : N/A

Dato : 19-12-00 12:59

Fra : Flemming Kudsk Jørge~

Dato : 19-12-00 12:59

Du kører måske med et 14 kbs modem

Ok ,hvis din kritik til et okkult forum er at det tager lidt tid om at
loade (få sekunder)
Så tror jeg sgu ikke du har tålmodighed til at skrive en
sammenhængende tanke på forummet.
Jeg kører med et 56 kbs moden og siden loader udemærket på min com.
Men du er åbentbart mere optaget om at lufte din begrændsede IT viden.

Din slags err en pest på nettet.

Venlig Hilsen
Flemming Kudsk
kudsk@getto.net

http://kudsk.getto.net

Fra : Mickey

Dato : 19-12-00 14:13

"Flemming Kudsk Jørgensen" <kudsk@nypost.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg kører med et 56 kbs moden og siden loader udemærket på min com.
> Men du er åbentbart mere optaget om at lufte din begrændsede IT viden.

Okkult betyder jo "skjult".

Kan du og dine venner så ikke finde et andet sted - fx. i en jordhule - når
I rask væk benævner folk som vil hjælpe jer som "pest på nettet"?

Jeg finder hele ideen om et okkult chatrum online TÅBELIG!

Ting som foregår i det skjulte - okkultisme indbefattede - vil aldrig være
til gavn for nogen andet end den Onde himself.

Men i betragtning af dine interesser mht. okkulte mener du jo nok ikke at
han findes, modsat diverse andre "ting"?

Hvis I keder jer så påkald nogle af disse okkulte elementer - så har I da
nogle af snakke med.

Fra : N/A

Dato : 21-12-00 12:13

Fra : Mickey

Dato : 21-12-00 12:13

> Ok du kan måske beskrive den Ondes natur og hvad der er til gavn for
> ham.
> Nej det kan du ikke.
Kik på hans tilhængere - primært kendetegnes de (og deres Herre) ved:

- hadske udfald imod enhver form for kritikere
- dette vedbliver uanset hvad man gør
- disse udfald kendtegnes desuden ved et barnagtigt sprogbrug
- ....og tilsvarende opførsel

Jeg har tilladt mig at svare på spørgsmålet selvom du selv havde besvaret
det. Men da dit svar var forkert mente jeg det var OK at rette svaret til et
som rent faktisk kommer fra den som blev spurgt.

> Din storskryden på denne nyhedsgruppe er ikke andet end tom snak
> diskussion for diskussionens skyld.
Jeg mener ikke at have skrydet om noget som helst. Hvilken storskryden?
Eller bare: Hvilken skryden mener du?

Hvis du bare tror du kan slynge ud med ovenstående og mene det er svar på
tiltale er det vist ikke mig som har diskussionen for diskussionens skyld.

> Hvad ved du om min religøse praksis siden du håner og angriber den.
> Men er vel igen løst krudt fra din side.
Jeg er ikke ude efter dit hovedet - men dit hjerte.

Og løst krudt? I så fald bør du ikke sådan på vej at man tror at 3.
verdenskrig er brudt ud. Du opfører dig som en skoledreng som ikke får sin
vilje. Du nedgør folk uden videre og bruger dertil et upræcist og grimt
sprog.

> Hvad har det med sagen at gøre, jeg tager det som endnu et eksempel
> din mangel på intelligens.
Du klagede over manglende besøgende (ja - det er underligt hvor de bliver af
ikke?). En venlig sjæl oplyste dig - som du burde vide som webmaster - at
alle disse JavaApplets kan tage nogen tid at hente ned. Hvorefter du i din
almagt oversjofler ham med ord som "du er en pest på nettet".

Det tyder ikke på at du befinder dig godt i hjælpsomme menneskers nærvær.
Det skyldes nok påvirkning fra andre sider.

At man trænger så meget til ånder og dæmoner at man ligefrem påkalder dem er
een ting.

Men efter en gennemgang af din site (som jeg naturligvis gav mig god tid til
at kikke igennem inden jeg skrev mit første indlæg - på trods at din
grundløse og uforskammede beskyldning) må jeg sige at det ikke ligefrem
vidner om forsigtighed med omgang disse elementer.

Jeg ved godt at du ikke tror det er farligt. Men du mener måske at du - i
kraft af din store viden om emnet - er bedre beskyttet end andre?

Sjovt nok mener jeg det modsatte - på grundlag af praktiske erfaringer med
samme og samtaler med folk hvis hele liv har været totalt styret af disse
spændende dæmoner og ånder.

Du må blot håbe at du har ret. Men du skal vide at det du gør ved dig selv
er farligt for dit liv og din sjæl.

Du har jo helt tydeligt et ufattelig had til folk som mig og det vil i
sidste ende æde dig op indefra hvis ikke du ændret dit liv. Jeg håber engang
at du må overveje hvad du gør - ikke kun for dig selv.

Men også for de andre mennesker som du forsøger at påvirke - tænk på dem.

/Mickey

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 21-12-00 12:33

Hail "Mickey" <nospam@site.org>. Walk in wisdom toward them that are
without,

[snip: den onde selv]
>- hadske udfald imod enhver form for kritikere
>- dette vedbliver uanset hvad man gør
>- disse udfald kendtegnes desuden ved et barnagtigt sprogbrug
>- ....og tilsvarende opførsel

Argh, det lyder som Poul Nyrup!

(fut)
--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Mouritzen.

Fra : Flemming Kudsk Jørge~

Dato : 21-12-00 00:14

Mickey har ret,det er forkert at kalde dig en pest.
Jeg forløb mig.Beklager.

Jeg siger undskyld
temperamentet løb af med mig.

Fra : Lene B.Jensen

Dato : 20-12-00 09:29

Hejsa, Flemming!
Jeg har prøvet at komme ind på din side (den okkulte), og det kan ikke lade
sig gøre.
Min pc er ok, og jeg er ikke en idiot på en pc.
Jeg er selv spirituelt interesseret, og jeg vil bede dig om at være noget
mere imødekommende, når folk henvender sig til dig. Så er der en chance for
at du bliver taget seriøst, og at andre, ligesom jeg, gør alle mulige
krumspring for at finde din side.
Godt initiativ, for øvrigt,- og jeg glæder mig til at se den, når den bliver
tilgængelig.
Kærlig hilsen Lene
www.satzone.com/lene
krystallerne og mennesket