Sølv farvet keyboard, hvor?
Fra : Klaus G.

Dato : 18-02-02 16:40

Jeg har nu en sølvfarvet skærm, og kabinet, jeg er så på udkig efter et
keyboard i samme farve, altså sølv. Nogen der kender et? Hvis ikke så bliver
jeg jo nød til selv at male et, er der et godt keyboard i vil anbefale, jeg
bruger aldrig alle de der fancy'e knapper(volume/mail/osv.) som mange har i
dag.

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-02-02 16:55

> [...]
jeg
> bruger aldrig alle de der fancy'e knapper(volume/mail/osv.) som mange har

Hvis du ellers er parat til at ofre pengene på det, vil jeg anbefale
Logitechs cordless optical 2001 tastatur.
Det er godt nok sort, men med sølv indlæg og knapper. Det vil matche rigtig
godt til en sølvfarvet skærm.
Det er bare et kanongodt tastatur man aldrig bliver træt af at skrive på, og
musen er bare lækker.

Mvh

Jesper Nielsen
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Esben

Dato : 18-02-02 17:22

"Jesper Nielsen" <Jni@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt til en sølvfarvet skærm.
> Det er bare et kanongodt tastatur man aldrig bliver træt af at skrive på,

Enig med tastaturet, det er en fornøjelse at skrive på. Musens udformning
forekommer mig dog lidt akavet, men det er vel en smagssag.

--
Esben

Fra : Madsen

Dato : 18-02-02 18:15

Esben skrev:

> Musens udformning forekommer mig dog lidt akavet...

Enig. Den er jeg heller ikke helt tilfreds med. Den er for lille og
tommelfingerknappen sidder for langt nede efter min mening. Jeg får
ondt i hånden hvis jeg bruger den meget og det gjorde jeg f.eks.
ikke med min gamle Cordless MouseMan Wheel, som lagde utrolig godt
i hånden.
Det eneste jeg godt kan lide ved den er det bløde gummi-scrollhjul,
som ikke skralder og larmer når man ruller med det, som det gjorde
på Cordless MouseMan Wheel, men efterhånden bruger jeg mere det
hjul der sidder på tastaturet end det på musen. (Cordless Desktop
Optical.)

Madsen.

Fra : Esben

Dato : 18-02-02 20:42

> Enig. Den er jeg heller ikke helt tilfreds med. Den er for lille og
> tommelfingerknappen sidder for langt nede efter min mening.

- og de to hovedknapper sidder for tæt, så jeg tit kommer til at bruge
pegefingeren til både højre og vendtre knap.

> Det eneste jeg godt kan lide ved den er det bløde gummi-scrollhjul,
> som ikke skralder og larmer når man ruller med det, som det gjorde
> på Cordless MouseMan Wheel,

Ja, den er rar. Der sidder dog et endnu bedre scrollhjul på microsoft
intellimouse explorer, fordi det heller ikke skraller og den indbyggede knap
er bedre at trykke på.

--
Esben

Fra : Klaus G.

Dato : 18-02-02 17:52

> [...]
> godt til en sølvfarvet skærm.
> Det er bare et kanongodt tastatur man aldrig bliver træt af at skrive på,

Nejtak, skal ikke ha noget trådløs gejl :) Er gamer så jeg skal sq ikke
komme ud for at der pludeselig skal nye batterier i :p

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Nakel Andersen

Dato : 18-02-02 18:33

Amitech har lavet et til deres "design" computer. Det er trådløst, men
holdbarheden er noget andet.... Det er jo jysk.....