hummmm lidt at tænke over..
Fra : finn

Dato : 11-12-00 21:50

en klient kontakter mig igen efter en succesfuld behandling for problemer
ved menstruation --- hun komtakter mig igen måneden efter og siger "kan det
virkeligt være sandt at problemet er løst?"

hvad er det der gør at der er mange der har svært ved at tro på et
behandlingen virker også på langsigt...?
kommentarer og tanker ønsked ..

Finn
www.fremtid-nu.dk

Fra : Tigeren

Dato : 26-12-00 13:29

Det er nok fordi at danskerne er de mest skeptiske mennekser i verden...

Men det ændrer sig vel nok engang.....

Mvh

Lasse

Fra : finn

Dato : 27-12-00 10:49

tror du..?
ja - vi kan da have lov at håbe...

www.fremtid-nu.dk

Fra : Rado

Dato : 29-12-00 11:00

On Tue, 26 Dec 2000 13:29:04 +0100, "Tigeren" <tiger@image.dk> wrote:

>Det er nok fordi at danskerne er de mest skeptiske mennekser i verden...

Elller måske fordi de er vant til at de almindelige lægers
behandlinger sjældent virker (dvs. helbreder folk i ordets egentlige
betydning)?

--
Rado

* The I. Kant Syndrome: "I can't, so you can't either!" *