Easy Creator
Fra : Zenia Jenny

Dato : 18-02-02 14:12

Efter jeg har installeret Easy Cd Creator 5.0, har jeg fået blå skærm
ved opstarten. Den siget noget med 32-bit device CDROM1, og et eller
andet mere. Jeg har fjernet Easy C. fra startmenuen i msconfig.Men det
hjælp ikke. Kan det skyldes, at jeg samtidig har den gamle Nero Burning
4 liggende på hardisken? Eller noget andet? Håber I kan hjælpe.

Det skal siges, at Easy C. virker fint,når man er kommet ind i windows.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-02-02 14:34

On Mon, 18 Feb 2002 13:11:42 +0000 (UTC), "Zenia Jenny"
<zenia@e-mail.dk> wrote:

> [...]
>4 liggende på hardisken? Eller noget andet? Håber I kan hjælpe.
>
>Det skal siges, at Easy C. virker fint,når man er kommet ind i windows.

Har du Windows XP? Hvis du har skal du hente en opdatering på Roxio's
hjemmeside. Det kan være TakeTwo (måske også DirectCD) der giver fejl.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Bent E.

Dato : 18-02-02 20:36

Zenia Jenny <zenia@e-mail.dk> skrev i en
> [...]
> hjælp ikke. Kan det skyldes, at jeg samtidig har den gamle Nero Burning
> 4 liggende på hardisken? Eller noget andet? Håber I kan hjælpe.

Ja, det kan meget vel være derfor. Hvis du læser manualen til Easy-CD,
så skriver de netop at du skal fjerne andet recording-softw. inden du
installerer
Easy-CD

Mvh
Bent E.

Fra : Deaster

Dato : 18-02-02 21:11

"Bent E." <bentejo@dsa-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja, det kan meget vel være derfor. Hvis du læser manualen til Easy-CD,
> så skriver de netop at du skal fjerne andet recording-softw. inden du

Hmm, jeg har ingen problemer med Nero 5,5 et eller andet, Easy Cd- Creator
4,0, og CDR-Win installeret på samme menneske.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Deaster

Dato : 18-02-02 21:28

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c715fb9$0$5344$> >

> Hmm, jeg har ingen problemer med Nero 5,5 et eller andet, Easy Cd- Creator
> 4,0, og CDR-Win installeret på samme menneske.

Ja, og jeg er ikke pludselig blevet en cyborg, så der skulle stå maskine