ASP-kuser
Fra : jsj@ilva.dk

Dato : 18-02-02 10:57

Hejsa,

Ved ikke helt om det er den rette ng, men prøver alligevel. Jeg har søgt
en del på nettet og fundet frem til følgende som tilbyder ASP-kuser:

CSC Consulting Group A/S

IDG-kurser

SuperUsers

4D Konsulenterne A/S

Umiddelbart virker CSC meget seriøse, jeg kunne i denne forbindelse godt
bruge, hvis nogen har erfaring med nogle af dem, eller måske et helt andet
kursus som kunne være godt.

Med venlig hilsen

Jimmy

Fra : Johannes Veje

Dato : 18-02-02 17:29

<Ved ikke helt om det er den rette ng, men prøver alligevel. Jeg har søgt
<en del på nettet og fundet frem til følgende som tilbyder ASP-kuser:
<
<CSC Consulting Group A/S
<IDG-kurser
<SuperUsers
<4D Konsulenterne A/S
<
<Umiddelbart virker CSC meget seriøse, jeg kunne i denne forbindelse godt
<bruge, hvis nogen har erfaring med nogle af dem, eller måske et helt andet
<kursus som kunne være godt.
<Jimmy

Jeg har tilmeldt mig et kursus hos SoftWorld i Århus (2 dags kursus), er der
nogen der har erfaringer med dem ?

Hvis det er et netkursus du mangler, så kan netskolen.dk godt anbefales.
Jeg er lige færdig med et kursus videregåendeprogramering, og det har været
et rigtigt godt begynder kursus til kr. 500,-

/johs.