Beskytte pc mod surfing med undtagelse af ~
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 18-02-02 08:53

Måske er dette det forkerte forum at spørge i, -
... så undskylæder jeg på forhånd.

Jeg søger et program der kan beskytte en pc mod surfing på
nettet med undtagelse af bestemte sider som jeg selv definere.

Løsningen skal bruges midlertidigt til en form for infokiosk hvor
vores hjemmeside og ehandelsløsning skal demonstreres, uden
at folk kan bruge pc'en til andet.

Mvh

Klaus Bech-Andersen

Fra : Gevaldi

Dato : 18-02-02 09:53

"news.inet.tele.dk" <klaus_bech_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:3c70b2d2$0$62860$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Måske er dette det forkerte forum at spørge i, -
> .. så undskylæder jeg på forhånd.

Kunne du ikke finde på at rette dit
konto navn fra:news.inet.tele.dk
Til f.eks.:
Klaus Bech-Andersen

Hvis vi alle brugte default i konto
navn, så blev det skisme svært:)

/Gevaldi

Fra : Klaus bech-Andersen

Dato : 18-02-02 10:53

"Gevaldi" <dynamolygte@hotmail.com> wrote in message
> Kunne du ikke finde på at rette dit
> konto navn fra:news.inet.tele.dk
> Til f.eks.:
> Klaus Bech-Andersen

Det var jo bare en lille smutter - har lige sat en ny maskine op !

Med venlig hilsen
Klaus Bech-Andersen

Fra : Claus

Dato : 18-02-02 10:26

news.inet.tele.dk skrev:

> [...]
>
> Løsningen skal bruges midlertidigt til en form for infokiosk hvor
> vores hjemmeside og ehandelsløsning skal demonstreres, uden

Det er faktisk meget simpelt. Hvis du bruger Explore gør du følgende:
Funktioner - internetindstillinger - indhold - (klassifikationsfilter
aktiver)

Tilføj de ønskede steder under "godkendte websteder" ved at trykke på
"altid" (husk at du skal skrive den fulde adresse f.eks.
http://www.ditwebsted.dk)

Under "generelt" - "brugerindstillinger" skal de to flueben IKKE være
aktiveret.

Afslut med ok

--
CLaus U
Bemærk at dette indlæg er beskyttet af copyright. Et svar baseret på hele

Fra : Klaus bech-Andersen

Dato : 18-02-02 11:14

"Claus" <nyhedsgruppe.delme@mail.dk> wrote in message
> news.inet.tele.dk skrev:
> Det er faktisk meget simpelt. Hvis du bruger Explore gør du følgende:

Takker - det var lige det jeg søgte

med venlig hilsen
Klaus Bech-Andersen