Internet med "taletidkort" ?
Fra : Ivar

Dato : 17-02-02 22:06

Findes internet-forbindelser med "taletidskort", altså hvor man
betaler på forhånd og aldrig får tilsendt en regning.

Ivar

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-02-02 22:08

www.12move.dk ?

Fra : Ivar

Dato : 17-02-02 22:21

> www.12move.dk ?

De har stoppet produktionen af Surfcards !
Det var ellers lige det jeg skulle bruge.

Ivar

Fra : Bigfoot

Dato : 17-02-02 22:40

"Ivar" <did@vip.[nozpam]cybercity.dk> skrev i en meddelelse
| Findes internet-forbindelser med "taletidskort", altså hvor man
| betaler på forhånd og aldrig får tilsendt en regning.
|

| Ivar

TDC har så vidt jeg husker noget,
der hedder Nettid.

Vh Bigfoot

Fra : Jan

Dato : 17-02-02 23:07

[snip]

> TDC har så vidt jeg husker noget,
> der hedder Nettid.

Der får du regning hvis du bruger over de timer du køber.
Men du får en email når du har brugt dine timer. Så kan du jo stoppe der.

/Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-02 23:27

Sun, 17 Feb 2002 22:40:14 +0100, skrev "Bigfoot"
<bigfoot@sol.dk>:

>TDC har så vidt jeg husker noget,
>der hedder Nettid.

Ja, men man kan surfe ubegrænset videre, selvom tiden er opbrugt
og får dermed en ekstra regning.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-02-02 05:57

On Sun, 17 Feb 2002 22:06:27 +0100, "Ivar"
<did@vip.[nozpam]cybercity.dk> wrote:

>Findes internet-forbindelser med "taletidskort", altså hvor man
>betaler på forhånd og aldrig får tilsendt en regning.

Jeg mindes at Telestyrelsen kræver af udbydere, at de skal tilbyde
forbrugsbegrænsning. Dette kan måske være en løsning, omend regningen
stadigvæk vil komme bagefter. Men i det mindste løber den ikke løbsk.

--
- Peter Brodersen