Hvad kan det betyde?
Fra : Anja

Dato : 17-02-02 21:52

Hej NG

Jeg har lagt mærke til at Bimmer nogengange skraber på gulvet, hvorfor går
han det? Det er vist efter, at han har været ude på kattebakken. Han skraber
kun lidt - det er ikke noget med, at han prøver at grave sig ned.

/Anja

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-02-02 22:08

"Anja" <netkatten@e-box.dk> wrote in message
> [...]
skraber
> kun lidt - det er ikke noget med, at han prøver at grave sig ned.

Hej Anja.

Katte skraber når de har været på bakken for at dække deres
hvad-det-nu-er-de-har-lavet til. Somme tider skraber de også læææææænge ude
på gulvet, særligt hvis de har præsteret en "stinkedarius" og f. eks.
skraber Phumba altid meget energisk på LOFTET inde i den overdækkede
kattebakke. Og andre gange skraber de på gulvet (eller andre steder) hvis
der er noget der efter deres mening ikke lugter godt, en dråbe kaffe bliver
altid dækket meget omhyggeligt "til" her. Også hvis man skulle ha' spildt
den på sit tøj *G*

Hilsen
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Anja

Dato : 18-02-02 15:15

Nu gør han det også efter han har spist???

/Anja

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-02-02 15:25

"Anja" <naughtygirl@FJERNDETTE2night.dk> wrote in message

> Nu gør han det også efter han har spist???

han "graver" sine rester ned igen så andre rovdyr ikke kan finde det.....
instinkter.... ganske simpelt
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Lindes

Dato : 18-02-02 19:16

> Nu gør han det også efter han har spist???
Det gør vores lille Chillis også når hun ikke har alt sin mad
det ser bare så' sødt ud..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Lindes

Dato : 18-02-02 19:35

> Det gør vores lille Chillis også når hun ikke har alt sin mad
Hov, en fejl...der skulle naturligvis stå
når hun ikke har "spist" alt sin mad

Med venlig hilsen
Charlotte