mislyde fra højtaler
Fra : KGB

Dato : 17-02-02 21:41

Hej gruppe.
Jeg har endnu et lille problem.

På min sprit nye AMD1700+ med seagate HD, WIN 2K er jeg pludseligt begyndt
at kunne høre når min HD arbejder igennem højtalerne.

Den støj der er når man hører fm-radio, selv samme kan jeg nu høre i mine
højtalere når pc'en arbejder. Når der intet sker siger den ikke (så meget)
noget, men bare jeg kører rundt med musen siger den
hrhrhhrhrhrhrhrhrhrhrhhr.

Nogen bud?
På forhånd tak

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Kenneth

Dato : 17-02-02 23:28

Har du onboard lyd???
Min gjorde det samme til jeg fik er "rigtigt " lydkort .

Kenenth

Fra : KGB

Dato : 17-02-02 23:57

"Kenneth" <hitme@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Har du onboard lyd???
> Min gjorde det samme til jeg fik er "rigtigt " lydkort .

Altså indbygget lydkort? Ja.
Men endten har jeg ikke lagt mærke til det før, ellers så er den først lige
begyndt på det for nyligt ... (indenfor de sidste par dage)

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 18-02-02 10:17

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM_remove> wrote
> Altså indbygget lydkort? Ja.
> Men endten har jeg ikke lagt mærke til det før, ellers så er den først
lige
> begyndt på det for nyligt ... (indenfor de sidste par dage)

Ja så er det der det er galt du.. Onboard lyd har en tildels til at støje en
hel del!! Du kan sikkert også høre det når du arbejder på HD'en.. og flytter
musen

Anders Lorenzen

Fra : Kenneth

Dato : 18-02-02 15:16

> Altså indbygget lydkort? Ja.
> Men endten har jeg ikke lagt mærke til det før, ellers så er den først
lige
> begyndt på det for nyligt ... (indenfor de sidste par dage)

Min startede også først på det efter et par måneder men så var den også gal
med både mus og harddisk .Da den begyndte at hyle og skrette i spil nogen
gange gad jeg ikke mere og købte et SB-Live så forsvandt alle problemer .
Så find dig et "rigtigt" lydkort så er dine mislyde væk

Kenneth

Fra : Zed

Dato : 18-02-02 00:04

> [...]
> højtalere når pc'en arbejder. Når der intet sker siger den ikke (så meget)
> noget, men bare jeg kører rundt med musen siger den

det er vistnok grafikkortet der går ind og forstyrer lydkortet...placer
lydkortet i pci-bussen længst væk fra grafikkortet.

-Zed

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-02 16:08

Hej!

KGB wrote:

> På min sprit nye AMD1700+ med seagate HD, WIN 2K er jeg pludseligt begyndt
> at kunne høre når min HD arbejder igennem højtalerne.

Har du prøvet at disable alle indgange og kanaler du ikke bruger i mixeren (i
Windows 95/98/ME/2000/NT forstås :)).

Det kan godt være du skal ind i mixer -> options -> properties og få mixeren til
at vise alle dine indgange.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

dk.fritid.bil - One group to rule them all.