Genforeningssten - Michael Olsen, hvor er ~
Fra : Jean Seeberg

Dato : 17-02-02 21:41

Hej Michael.

Jeg går ud fra du har set mit svar på dit spørgsmålet ang. genforeningsten,
mener du ikke det er den omtalte, du har jo billedet og kan vel bedre se
teksten.
Jeg fandt den iøvrigt på google, ved alm.søgning, og kunne nu godt tænke mig
at du lige svarede, så jeg kan se at du har læst det.

Hilsen Jean

Fra : Michael Olsen

Dato : 18-02-02 19:28

Kære Jean Seeberg

Der kom en vinterferie i vejen, så derfor svarer jeg først nu.
Den er vist god nok. Teksten er ens på postkortets sten og linkets sten, så
den er hermed lokaliseret.
Tak for svarene - også de direkte.

mvh Michael Olsen