DDR-SDRAM PC2100 ECC Vs. DDR-SDRAM PC2100?~
Fra : Dan Nielsen

Dato : 17-02-02 19:43

Hejsa!

Jeg ville høre om hvad der er af meninger om dette!
Er det de penge mere vært med ECC ram??
Eller er det meget beder med ECC ram??

Hvordan og hvor ledes?

Mvh
Dan

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 17-02-02 19:46

ECC er aldrig pengene værd, hvis du behøver at spørge. Hvis du ikke beregner
indfaldsvinkler for rumfly på din PC, så glem alt om ECC og hold dig til det
almindelige.

--
Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot

Mvh Kim, Aalborg

Fra : Kuno

Dato : 17-02-02 19:54

det er også de færeste bundkort der understøtter brug af ecc
kuno

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 17-02-02 19:55

Kim Fritze Sillasen wrote:

> ECC er aldrig pengene værd, hvis du behøver at spørge. Hvis du
> ikke beregner indfaldsvinkler for rumfly på din PC, så glem alt
> om ECC og hold dig til det almindelige.
<snip>

ECC er nu igen garanti for at beregningerne er korrekte[1]...

Jeg vil nu også lige bemærke at ECC også er en glimrende ting i
store servere.

[1] Tænk bare på fod/meter-problemet der fik en NASA-probe til
at sige smat for nogen tid siden
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 17-02-02 19:57

> [...]
> store servere.
>
> [1] Tænk bare på fod/meter-problemet der fik en NASA-probe til

Nul sammenligning. Beregningerne var korrekte. At de dumme amerikanere så
ikke kan rumme metersystemet er jo deres eget problem.