Endnu engang et indslag som lyder " vi søg~
Fra : Ricky Møhncke

Dato : 17-02-02 15:39

Så vi har købt ind til killingen, alt står klar. Vi har dog ikke tidligere
prøvet at købe kat, så vi forstillede os, at et par opslag i den blå avis
skulle gøre udslaget, men øv de var alle solgt, selv kattehjemmene melder
udsolgt.
Det er nu lidt komisk, jeg har hængt et kradsebræt op!

Vi søger en ganske almindelig indendørs killing(helst han da han åbenbart
bliver mest rolig og kælen efter kastraktion).
Kender nogen til sådan en mis i københavnsområdet, så vil vi være meget
taknemmelige??

Et par spørgsmål tilsidst; hvornår kan killingen tages fra sin moder?
I vores søgning efter en kat, har vi støt på problemet med at katten vi
fandt har haft chancen for at "opleve" verden og vi har været i tvivl om
hvor meget naturoplevelser en kat kan opleve også pludselig blive en indekat
med succes?

--
På forhånd tak

Ricky og Monica

Fra : TM

Dato : 17-02-02 15:48

Hejsa..

Jeg har kendskab til en sød hun-killing, der aldrig har været ude.
Hun er født d. 28-7-01 - og er altså på nuværende ca. 6 1/2 md.
Hun er en rigtig sød, dejlig og meget kælen mis - jeg har selv hendes bror,
og det er den
dejligste og mest spindende kat i miles omkreds.
Pigen bor i Helsinge hos mine venner,, hvor hun også er født.
Hvis du er interesseret, så har jeg
nogle billeder, og kan evt. formilde kontakt!

Mail mig evt. privat - fjern (FJERN) fra min email-adresse.

MVH

Tina

Fra : TM

Dato : 17-02-02 15:49

En killing bør tidligst tages fra sin mor, når den er 12 uger gammel.

Fra : LH

Dato : 17-02-02 19:38

Jeg venter killinger på min huskat om ca 1 uge, der går godt nok 12 uger før
de er klar til at forlade deres mor, men du har så også mulighed for at
følge den fra første dag.
Hvis du er interesseret skal du være velkommen til at kontakte mig på
:tahquamenons@post.tdcadsl.dk
Jeg er bosat i hillerød (nordsjælland.)

Fra : Ricky Møhncke

Dato : 18-02-02 10:04

Mange tak for tilbudet Tina og LH.

Vi vil rigtig gerne have en kat fra starten af dens liv(12 - 20 uger)! Ved
godt at det måske lyder latterligt, når man alligevel skal ha' katten i 12 -
14 år, hvad betyder så et par måneder? Tjaa vi vil bare være sikker på at vi
får en go' start og at det flasker sig således at vi alle 3 kan holde
hinanden ud!

Vi vil også så gerne have kat inden kort tid, jeg synes 12 uger er LANG tid
at vente på en kat

Tak for hjælpen, men vi kigger fortsætter vores søgen efter vores nye
familliemedlem!

--
Ricky

Fra : Tumling

Dato : 18-02-02 12:55

Hej

Har I prøvet at kontakte Inge's kattahjem el. Kattens værn - det er tit de
kan formidle killinger som er blevet godt opforstet.

Hilsen Inger

Fra : Ricky Møhncke

Dato : 18-02-02 16:07

<-
Har I prøvet at kontakte Inge's kattahjem el. Kattens værn - det er tit de
kan formidle killinger som er blevet godt opforstet.
->

Vi var ude på Inges kattehjem i søndags og der stod vi i kø i 20 minuter
bare for at komme ind til kattene. De havde ingen killinger, den yngste
stakkel var vel over et år.
Kattens værn har vi dog ikke prøvet endnu - tak for hintet!

--
Ricky

Fra : LH

Dato : 18-02-02 14:28

Hej igen.
det er da logisk at i gerne vil have en kat NU for det er meget svært at
vente.
men held og lykke med jeres søgning - håber at i snart finder en kat som der
kan holde jer vågne den halve nat *sms*
mange hilsner fra lisbeth.