Mastino Napoletano
Fra : Snoopy

Dato : 17-02-02 15:22

Hej alle :)

Der er et nyoprettet website af racen mastino napoletano, hvis nogen skulle
være interesseret i denne race :)
Siden er som sagt helt ny, og stadig under udarbejdelse, men er der nogen
der har forslag til siden,
er de meget velkommen til at maile omkring dette :)

http://www.mastino-napoletano.dk

Bettina

Fra : John

Dato : 17-02-02 16:35

"Snoopy" <snoopy@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3c6fbcf2$0$89113$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> der har forslag til siden,
> er de meget velkommen til at maile omkring dette :)

Hej Bettina.

Det ser flot og fornemt ud :).

Har du lyst, kan du tilmelde den på: www.nethundeguiden.dk

Nethilsen - Jhn
Nethundeguiden.dk

Fra : Snoopy

Dato : 17-02-02 17:06

Takker, det vil jeg gøre med det samme :)

Fra : Henrik Ammentorp

Dato : 21-02-02 20:17

Særdeles smagfuld side, med afdæmpede farver og uden det sædvanlige 'flimmer
' (flash, gif o.s.v.),
Som ellers plager nettet.
En fryd for øjet, - tillykke med den.
Jeg har kun en lille minus bemærkning, og det er sprogvalget.
Hvorfor må danske sider ikke være på dansk?
Alt skal være på engelsk
Ok, du vil gerne ud til et bredt publikum, og det er forståeligt nok, men
der er jo stadig danskere som ikke er helt dus med det engelske, og dem vil
du vel også gerne nå ud til.
I de fleste tilfælde er det rimeligt simpelt at lave både en dansk og en
engelsk udgave, og så kan brugeren jo selv vælge.
Dette skal som sådan ikke forstås som en kritik, blot et hjertesuk. - Lang
tids irritation gik lige ud over dig, og det kun fordi jeg ville rose din
side.

Mvh.
Henrik.

Fra : Snoopy

Dato : 22-02-02 01:54

Jeg giver dig helt ret, og jeg var i stort dilemma - om siden skulle være på
dansk eller engelsk.
Dette er fordi at en kammerat af os har en dogue de bordeaux side på dansk,
og
han har fået mange henvendelse på om han ikke ville lave den på engelsk :)
Jeg tror jeg bliver nød til at lave den på begge sprog
I øvrigt tak for den fine ros omkring siden, den er netop med vilje lavet
'brugervenlig' til 56k brugere også, og farverne er valgt med omhu, for ikke
at være for skrappe, så tak for ros' en, synd den ikke kom i gæstebogen
)

Fra : Henrik Ammentorp

Dato : 23-02-02 12:27

Jeg vil gerne lægge det ind i din gæstebog, men jeg ver ikke sikker på om du
ville have mine 'torne' med også.

Mvh.
Henrik