hvad nu ?
Fra : Karsten Olesen

Dato : 17-02-02 15:12

I forbindelse med opdatering af A7V bios version 1008
har jeg læst flg.:

"Caution : Disable "Byte Merge" in BIOS (Advanced Menu - Chip Configuration)
before updating !"

Hvorfor lige dêt ?

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 17-02-02 15:36

> [...]
> har jeg læst flg.:
>
> "Caution : Disable "Byte Merge" in BIOS (Advanced Menu - Chip

Er det ikke ligegyldigt hvorfor? Det fucker vel op i opdateringen hvis det
er slået til, så slå det dog bare fra inden du opdaterer.

--
Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot

Mvh Kim, Aalborg

Fra : Karsten Olesen

Dato : 17-02-02 18:30

"Kim Fritze Sillasen" <Fritze76@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Configuration)

> Er det ikke ligegyldigt hvorfor? Det fucker vel op i opdateringen hvis det
> er slået til, så slå det dog bare fra inden du opdaterer.

Det undrer mig bare, da jeg aldrig har hørt folk gøre dette inden
opdateringen..
Iøvrigt er det meget smart, man kan køre
et program, som gør det samme, som når
man kortslutter "reset bios" fidusen på selve bundkortet..meget smart.