FreeBSD -> fildeling
Fra : GC

Dato : 17-02-02 14:36

Findes der noget a la E-smith , men til FreeBSD. ?

Det er udelukkende til en lokal fil/printer server, som skal ses af windows
klienter.
opsætningen må også gerne ske på en klient.

Der er vel ingen mulighed for at installere E-smith under FreBSD ?
(min hardware understøttes kun af FreeSBD)

På forhånd tak

gc

Fra : Jesper

Dato : 17-02-02 14:55

GC wrote:

> Der er vel ingen mulighed for at installere E-smith under FreBSD ?

Hvad vil du med den? Er det for at få noget webinterface? Så kunne du måske
bruge webmin i stedet for?

--
Jesper

Fra : GC

Dato : 17-02-02 16:22

Gerne, hvad er det ?

Jeg kører E-smith på en anden server og er godt tilfreds med det.
men er der andet tilsvarende, helst freeware.

Fra : Jesper

Dato : 17-02-02 16:40

GC wrote:

> Gerne, hvad er det ?

http://www.webmin.com/
Jeg bruger det ikke selv, da jeg foretrækker vi og ssh, men jeg har hørt
det skulle være ganske godt.

--
Jesper

Fra : GC