For varm CPU!!!!!!
Fra : Christian Pedersen

Dato : 17-02-02 14:06

Hej alle derude, jeg ville lige spørge om det er normalt at ens Cpu er 126
grader. Jeg fik lavet en raport fra programmet _____________ og der fik jeg
overraskende at vide at Cpu var 126 grader. Der er tale om følgende:
P2-466Mhz
I440bx
256 Mb ram
Inno Geforce 2 mx 200

Der er 1 køler på cpu`en og 1 på garfikkortet...
Så det undre mig meget, kan det være programmet der teger fejl..
På forehånd tak

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 17-02-02 14:20

"Christian Pedersen" <cvp@mail.dk> skrev
> Hej alle derude, jeg ville lige spørge om det er normalt at ens Cpu er
126
> grader.

Celcius eller Fahrenheit?

mvh
Peter

Fra : Deaster

Dato : 17-02-02 14:26

"Christian Pedersen" <cvp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er 1 køler på cpu`en og 1 på garfikkortet...
> Så det undre mig meget, kan det være programmet der teger fejl..

Er du sikker på den måler i Celcius?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Rune Sørensen

Dato : 17-02-02 14:50

Hvis det er celcius, så er det en ganske fin temperatur - bliv du bare ved
med at køre med det :)

Nej, det er klart at det er i fahrenheit eller det er en fejlmåling - ellers
ville der jo ikke være så meget cpu nu...

VH
Rune Sørensen