Støjsvag-, fri cpu-køler
Fra : Jacob Jensen

Dato : 17-02-02 12:11

Hvad skal man købe (til en rimelig pris)?

Fra : Ole & Christina

Dato : 17-02-02 13:31

"Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk> skrev i en meddelelse news:a4o346$e6i$1@sunsite.dk...
> Hvad skal man købe (til en rimelig pris)?

Verax
http://www.verax.de
listepris alt efter hvilken processor 50-60?, men de kan nemt findes billigere

Mvh Ole S

Fra : Ole & Christina

Dato : 17-02-02 16:39

"Ole & Christina" <stigard@image.dk> skrev i en meddelelse news:a4o7ou$7sg$1@egon.worldonline.dk...

> Verax
> http://www.verax.de
> listepris alt efter hvilken processor 50-60?, men de kan nemt findes billigere
>
> Mvh Ole S

Der skulle have stået 50-60 Euro, men det kom ikke med i mailen?!

Ole S

Fra : Mads Stetter

Dato : 17-02-02 13:45

> Hvad skal man købe (til en rimelig pris)?

Studiedata har mange bud... Bla alpha 8045T, men en hel billig løsning
bliver det ikk!

Mvh Mads Stetter

Fra : Devast8or

Dato : 17-02-02 14:59

Hvilken processor skal den bruges til? Jeg har den her
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=96&page=1 på min T-bird 900 og
jeg er meget tilfreds med den.

Devast8or
--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk

Fra : Jacob Jensen

Dato : 17-02-02 18:40

den virker ok.