Nyt klatremiljø
Fra : Majer

Dato : 16-02-02 22:28

Hej med jer!!

Endeligt fik vi lavet Peter's klatremiljø. Min far og jeg havde selv
designet et, som "bare" lige skulle laves. Jeg var så heldig at få en rund
hule af Camilla S. her i NG'en, så den er blevet ombetrykket, så den passer
til resten af miljøet.

Jeg havde læst herinde; at hængekøjer er et hit; så vi lavede en som loft, i
en firkantet hule. I stedet for at købe dyrt "bamseplys" til at betrække
med, købte vi nogle billige plaider i Jysk Sengetøj, så vi har holdt det på
et minimum af udgifter.

Peter er total vild med hele miljøet, meeen... hængekøjen er nu bedst!!!...

I kan se billeder af det på side 12 & 13.

Lørdags-hilsner fra

--
Majer

Peters fotoalbum:
http://home24.inet.tele.dk/majer/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-02-02 22:41

Weeeee tillykke til Peter med det fine klatremiljø *S*

(så fik jeg endnu flere gode ideer

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Majer

Dato : 17-02-02 09:19

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a4mjch$11$1@sunsite.dk...
> Weeeee tillykke til Peter med det fine klatremiljø *S*

Peter *som lige nu klatre rundt som besat* siger mange tak...

> (så fik jeg endnu flere gode ideer

Overvejer du selv at designe et??

Søndags-hilsner fra

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-02-02 12:46

"Majer" <majer[NO-SPAM]@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Overvejer du selv at designe et??

Ja jeg overvejer at bygge videre på det Neo & Dixie har nu. *S*
Det er kun 1½ m højt og så vakler det lidt. Det gør heller ikke noget at det
bliver støttet hist og her, med nye kradsetræer

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Majer

Dato : 17-02-02 13:12

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a4o4s1$ht4$1@sunsite.dk...
> [...]
det
> bliver støttet hist og her, med nye kradsetræer

Det lyder som en god idé, man kan jo lige så godt bruge det man har, og som
de små misser allerede er glade for!!.. Peter havde slet ikke noget, andet
end et alm. kradsebrædt, som han ikke gad at bruge!!...

Nu skal jeg bare ha købt noget nyt legtøj og noget lædersnor, så han har
noget at lege med der også...

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-02-02 22:52

-- Hej
Tillykke med Peters nye klatrearrangement, det er bare flot !
Er han blevet frisk efter "operationen "?
Hilsen Vibeke L.

Fra : Anja

Dato : 17-02-02 00:40

Ja det er et flot kradsetræ - det må man sige :) Det er da også sjovt at
have et kradsetræ, som man selv har designet og lavet, og et som man ikke
kan købe nogen steder *S*

/Anja

Fra : Majer

Dato : 17-02-02 09:23

"Anja" <netkatten@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er et flot kradsetræ - det må man sige :)

Mange tak... Peter synes vist også at det er flot,
han har i hvertfald sovet i det hele natten!!*S*..

> Det er da også sjovt at
> have et kradsetræ, som man selv har designet og lavet, og et som man ikke
> kan købe nogen steder *S*

Ja det er rigtigt. Og så får man det præcis som man vil have det,
uden at skulle gå på komprimis.

Fra : Majer

Dato : 17-02-02 09:15

> Tillykke med Peters nye klatrearrangement, det er bare flot !

Mange tak, jeg er også lidt stolt af det. Og så var det ret
hyggeligt at lave... Brugte en hel del timer på det...

> Er han blevet frisk efter "operationen "?
> Hilsen Vibeke L.

Ja han er på benene igen. Og jeg har fået den daglige
ration af bide og kradsemærker i går. Peter bliver altid
hyper-aktiv, når vi skifter sengetøj. Og det skulle lige
gå ud over mig!!*S*... Så jo tak... det går fint igen...

Mange søndags hilsner fra

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 17-02-02 10:31

In <3c6ecef8$0$62891$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Majer wrote:

> [...]
> loft, i en firkantet hule. I stedet for at købe dyrt "bamseplys" til at
> betrække med, købte vi nogle billige plaider i Jysk Sengetøj, så vi har

   Åh ja, kradsemiljøer..... vi fik endelig gardiner her sidste weekend og
måtte flytte den gamle stofsofa der skulle ha været ude for 1½ år siden
da vi fik ny sofa..... Det har 1) givet en masse dejligt lys - alså en
god plads i solen. 2) de der gardiner er alså gode at lege skjul i og 3)
sofaen der er blevet sat på højkant i entreen til vi finder en der har en
trailer til at køre den væk på er verdens bedsteste klatretræ.....
   Dermed kan det konstateres at når vi engang får råd til at købe hus så
skal kattene ha deres eget klatremiljø Det vil vække stor glæde :)

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Brian Olsen

Dato : 17-02-02 12:14

Hej majer

Det er virkelig flot det kradsetræ. hvad har du brugt til det at stå på ???
og kradse "benene" har du omviklet det med noget eller hvad er det lavet
af???

er jo nødt til at spørge for selv at kunne finde på noget.

Fra : Majer

Dato : 17-02-02 13:07

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej majer
>
> Det er virkelig flot det kradsetræ. hvad har du brugt til det at stå på
???

Jeg har lavet en plade på 80 x 60 cm. som jeg har betrukket med "plaid". og
så skruet "benene" fast nedefra.

> og kradse "benene" har du omviklet det med noget eller hvad er det lavet
> af???
Firkantet stolper, som jeg har betrukket med et "kludetæppe". Det er en tyk
kvatilitet, (lidt kokus-tæppe-agtigt) som jeg fandt i Jysk Sengetøj til 300
kr.

> er jo nødt til at spørge for selv at kunne finde på noget.

Spørg endeligt! Er kun glad for at jeg for en gang skyld, kan vidre give
lidt til NG'en (jeg stille som regelt kun spørgsmål!!*G*)...

Fra : Mette Frederksen

Dato : 17-02-02 22:09

Hejsa!

Gør mig lige den tjeneste at fortælle min kæreste hvorfor vi skal have sådan
et katte miljø!!!!!!

ØØvvv... det vil jeg også have!!!!

Det er virkelig flot og bedst af alt, så ser det jo ud til at katten nyder
det!!!

Flot arbejde!

Mvh mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Kate

Dato : 17-02-02 22:32

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote in

> Gør mig lige den tjeneste at fortælle min kæreste hvorfor vi skal
> have sådan et katte miljø!!!!!!

Fordi kattene æææææææælsker det
Se det var da nemt ikke

Kate

Fra : Majer

Dato : 18-02-02 07:46

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Gør mig lige den tjeneste at fortælle min kæreste hvorfor vi skal have
sådan
> et katte miljø!!!!!!

Jamen der er jo ingen tvilv om, at det er en herlig aktivitet for kattene.
Og det behøver jo ikke at være et stort farverigt monstrum der "fylder" hele
rummet. Vi har holdt det i "neutrale" farver, så det ikke er det første man
ser, når man træder ind. Så klart at I også skal have et!!*S*...

> Det er virkelig flot og bedst af alt, så ser det jo ud til at katten nyder
> det!!!

Peter er total vild med det. Og han er næsten ikke til at få ned fra det. Nu
har livet fire formål; at spise, drille Henrik & mig, kæle når det passer
ham, og så klatremiljøet!! *S*

> Flot arbejde!

Mange tak...*S*...

Fra : Christine

Dato : 18-02-02 21:46

Det var et flot klatretræ, I har lavet, jeg kan godt forstå, Peter
nyder det.
Tak for besøget på siden, det var en fornøjelse.
Venlig hilsen
Christine