zalman 3100+ køler uden blæser, går det ?
Fra : Martin Kierkegaard

Dato : 16-02-02 18:18

Hej

Jeg har overvejet at skifte min silverado køler ud men en Zalman 3100+ uden
blæser. Min cpu er en 1000 Mhz TB, er der nogle ved om det giver køling nok
?

Hilsen Martin

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 16-02-02 18:34

"Martin Kierkegaard" <mkie@worldonline.dk> wrote > Hej

> [...]
uden
> blæser. Min cpu er en 1000 Mhz TB, er der nogle ved om det giver køling

Nej der skal mere til!!
En TB kan ikke køre uden blæser!

Anders Lorentzen

Fra : Lasse

Dato : 17-02-02 11:05

uden blæser. Min cpu er en 1000 Mhz TB, er der nogle ved om det giver køling
nok ?

Thi hi :)