Penge på nettet - hvorhenne?
Fra : Dopedog KDC

Dato : 16-02-02 14:53

Ja, hvor kan man tjene penge på nettet henne ... ?

Jeg tænker på, ved at læse E-Mails, ha' bannere på sit skrivebord o.s.v.
o.s.v. ... hvor gi'r det "flest penge" henne (det skal selvfølgelig ikke
være et sted hvor de ta'r en i røven), danske sites preferred :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
that was then, this is now!

Fra : Michael Kjaersgaard

Dato : 16-02-02 20:46

http://penge.vr9.com - f.eks.

Fra : Ben Buch

Dato : 16-02-02 22:17

Hvis du vil tjene penge på nettet.......så klik dig ind på denne side og
meld dig til...det er gratis at melde sig til!!!!!

Klik her http://phase4dlc.com/vdownline.html?30160

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-02-02 01:26

Det prøver jeg så.. tak for det :)

-Ronnie

Fra : izeqb

Dato : 17-02-02 17:54

On Sat, 16 Feb 2002 14:52:40 +0100, "Dopedog KDC"
> [...]

>o.s.v. ... hvor gi'r det "flest penge" henne (det skal selvfølgelig ikke
>være et sted hvor de ta'r en i røven), danske sites preferred :)

Goldclub ser ud til at være ret seriøse. Jeg kan ihvertilfald kun
finde positivt om dem.

http://www.gold-club.net/sponsor.asp?HS135696

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 22-02-02 14:12

> [...]
> o.s.v. ... hvor gi'r det "flest penge" henne (det skal selvfølgelig ikke
> være et sted hvor de ta'r en i røven), danske sites preferred :)

Der er MANGE muligheder for at tjene penge på nettet.. På stort set hvad som
helst.. www.pengeportalen.org (som jeg selv administrerer) handler netop om
det, og har links til adskillige steder hvor du kan tjene penge på e-mails,
bannere, at surfe, besvare spørgeskemaer, besøge websites, osv..

Der er ret få danske af slagsen, men PengePortalen nævner da nogle stykker
under Tjen Penge Links..

Venligst,

Thomas

Fra : Anders