Dell inspiration 4100
Fra : J.O

Dato : 16-02-02 14:35

Min kammerrat har lige købt en"se subj" men den har defekt batterie og
cd-rom.
derfor spurgte han mig hvad et cd-rom,brænder,dvd-brænder, eller et dvd-drev
koster + et batteri og det skal
selvfølgelig være til bay-montage!
hvad den evt. er værd hvis han beslutter sig for at sælge den igen ?

der vil jeg så bede om jeres hjælp hvad koster udstyret! og hvor finder jeg
det !
må gerne være brugt hvis det er !!!!

mvh.: J.O

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-02-02 14:49

"J.O" <Jogi@mail.dk> skrev
> [...]
> koster + et batteri og det skal
> selvfølgelig være til bay-montage!
> hvad den evt. er værd hvis han beslutter sig for at sælge den igen ?

Hvis han lige har købt den må der vel være garanti på?! ... For det er
vel ikke én af den slags, der forhandles nede på den lokale grillbar uden
kvittering?
Jeg vil nødig anklage nogen, men dog lige påpege at min kritiske sans
siger mig, at din kammerat skal passe på, at computeren ikke bliver så
varm, at han brænder hænderne.

Samme sted, som han forhåbentlig har købt den - nemlig www.dell.dk

> må gerne være brugt hvis det er !!!!

Spørg på grillbaren.

mvh
Peter

Fra : J.O

Dato : 16-02-02 15:46

ja ok den er brugt for tror det er nogen så dumme at omtale varme ting
herinde ! for så er de sgu da ikke for smarte

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-02-02 15:12

"J.O" <Jogi@mail.dk> skrev
> ja ok den er brugt for tror det er nogen så dumme at omtale varme ting
> herinde ! for så er de sgu da ikke for smarte

Næh, men man ved aldrig. Eftersom en Dell Inspiron 4100, så vidt jeg ved,
blev introduceret i oktober sidste år, burde den være omfattet af
garantien - uanset om den er brugt eller ej.

mvh
Peter

Fra : J.O

Dato : 16-02-02 16:27

nå ok men hvad ved jeg manden han spugte mig jeg kender ikke noget til dell
derfor spøger jeg her er der
nogen der kender prisen !

Fra : Henning

Dato : 17-02-02 01:08

On Sat, 16 Feb 2002 16:27:14 +0100, "J.O" <Jogi@mail.dk> wrote:

>nå ok men hvad ved jeg manden han spugte mig jeg kender ikke noget til dell
>derfor spøger jeg her er der
>nogen der kender prisen !

Ring til Dell Support med serienummeret, så kan de lynhurtigt fortælle
om den er i garanti

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : J.O

Dato : 17-02-02 10:55

hvis det var sådan at den var varm skulle i nok ikke blande jer, men jeg
beder ejeren af den om at ringe til dell
imorgen for jeg mener at han sagde at han havde købt den af en kammerat og
hvis han har taget ham i røven
så er han fårdig med at stå oprejst og er på vej i spjældet !

Fra : Peter T.

Dato : 17-02-02 12:33

"J.O" <Jogi@mail.dk> wrote in

> [...]
> og hvis han har taget ham i røven
> så er han fårdig med at stå oprejst og er på vej i spjældet !

Spørg i dk.videnskab.jura hvordan din ven står juridisk, hvis han uvidende
har købt hælervarer.

Anyway - det vil forhøje lysten til at svare dig, hvis du skrev under det
citerede og skar overflødig tekst væk. Kig på signaturen i min signatur.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-02-02 17:06

On Sat, 16 Feb 2002 15:46:14 +0100,
J.O <Jogi@mail.dk> wrote:
> ja ok den er brugt for tror det er nogen så dumme at omtale varme ting
> herinde ! for så er de sgu da ikke for smarte

Så er den så ny at Dell skifter CD-ROM drevet gratis, og du får
muligvis også batteriet byttet.

Dell er god til det der med garanti.

Du kan taste Service Tag nummeret ind på deres website og
se hvor lang tid der er garanti på den. Mit bud er, at det er
der i minimum 6 mdr endnu. Men det kan man også se fra
fakturaen.

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 16-02-02 17:26

"J.O" <Jogi@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad den evt. er værd hvis han beslutter sig for at sælge den igen ?
>
> der vil jeg så bede om jeres hjælp hvad koster udstyret! og hvor finder

Hejsa.

Iflg. www.dell.dk er der følgende:

Batteri - kr. 1.020,-
CD-rom 24-speed - kr. 1.066,-
CD-RW 8X - kr. 2.555,-

Ellers kontakt Dell på 32 87 56 07

mvh

Henrik, Aalborg

Fra : Peter T.

Dato : 16-02-02 17:26

"J.O" <Jogi@mail.dk> wrote in

> der vil jeg så bede om jeres hjælp hvad koster udstyret! og hvor finder
> jeg det !

Hvad sagde Dell, da du skrev eller ringede til dem?

Ellers kig på
<http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/collection/default.asp?
s=dkdhs&l=da&m=dkk&n=&cu=dkdhs&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1
&pn=-1&demo=&gc=&sbc=dkdhs&co=&c=DK40400>

og

<http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/config/default.asp?
s=dkdhs&l=da&m=dkk&c=DK70202
&n=&cu=dkdhs&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=-1
&demo=&gc=&sbc=dkdhs&co=&b=DDK_IM-ZZ6H410>

Så får du det hele serveret på et sølvfad.

Fra : J.O

Dato : 16-02-02 18:30

jeg har ikke ringet til dem det e jo ikke min

Fra : M.S.R.

Dato : 17-02-02 10:43

LOL - den 4100'er lugter sgu mere og mere varm!

/msr