Hjælpeprogrammer til slægtsforskning
Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 16-02-02 12:59

Jeg er ved at revidere DIS-Danmarks fortegnelse over hjælpeprogrammer
til slægtsforskning, se: http://www.dis-danmark.dk/i_hjprog.htm.

Men nu findes der jo sikkert mange programmer, som jeg aldrig har hørt
om. Så hvis nogen kender et smart lille program, som burde nævnes på
denne side, så giv mig lige et tip.
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 16-02-02 17:00

Sat, 16 Feb 2002 12:59:08 +0100, in dk.videnskab.historie.lokalhistorie,
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org> wrote:

> [...]
>
>Men nu findes der jo sikkert mange programmer, som jeg aldrig har hørt
>om. Så hvis nogen kender et smart lille program, som burde nævnes på

oversikt hos DIS-NOrge http://www.disnorge.no/program.htm
men her tror jeg også du finner en som dekker en rekke program
http://people.mw.mediaone.net/fixitwoman/Software.html

--
Otto Jorgensen - Norway
http://home.online.no/~otjoerge/

Fra : Finn Christensen

Dato : 17-02-02 11:26

Hej Otto,

Har du aktier i teleselskaberne.... )
....blot at hente indexsiden kræver omkring 1.475 Mb og resten af
denne site er lige så (for)brugsvenlig.

Venlig hilsen
Finn

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 17-02-02 12:11

Sun, 17 Feb 2002 11:25:56 +0100, in dk.videnskab.historie.lokalhistorie,
"Finn Christensen" <finn.christensen@winmagic.dk> wrote:

>Hej Otto,
>

>Har du aktier i teleselskaberne.... )
>...blot at hente indexsiden kræver omkring 1.475 Mb og resten af
>denne site er lige så (for)brugsvenlig.

jeg kan være enig i at den ikke er den beste siden.
Den var mye, mye bedre tidligere.
Men den har i hvertfall en oversikt, og jeg ser frem til jeg finner en
bedre

Desverre har jeg ikke aksjer i aktuelle selskaper:=)
men nå er det jo ikke alltid at disse selskapene gir det beste utbytte
av investeringene :=)