Oprette og editere
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 16-02-02 01:20

Hej
Det er muligt at det er et dumt spørgsmål, men alligevel...
Jeg har en database med artikler i, og et interface til. Jeg har tænkt mig
at lave et eller andet med upload af billeder og derefter linke til
billederne i posten der passer til artiklen. Men for ikke at risikere at
billeder har samme navne, og for nemt at kunne identificere hvilken artikel
de hører til, vil jeg gerne at en del af filnavnet bliver f.eks. ID for
artiklen.
Spørgsmålet er så...
Hvordan creater jeg først en post i databasen, og derfeter finder ud af hvaf
id den har for at redigere i posten?

Mvh
Thorbjørn