Q: er der nogen der ved hvordan man resett~
Fra : Lars Pedersen

Dato : 16-02-02 01:06

svar på mail

Lars

Fra : Devast8or

Dato : 16-02-02 01:24

Ja, pil strømmen fra. Og nej, usenet er ikke til at få svar på mail, men til
at få svar i gruppen så alle kan se det.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lars Pedersen

Dato : 16-02-02 01:32

det hjælper da intet at pille strømmen fra, den skal ha en generel
nulstillings komando, men mit pw er fubar

grunden til jeg ville ha svar via mail, er at jeg ikke kan se alle indlæg,
men cc er da også fint

Lars
"Devast8or"
<SPAMSPAMSPAMSPAMdevast8or@IDONTLIKESPAM.systembl.BLOODYVIKINGS.dk> skrev i
en meddelelse news:8Ehb8.14215$B43.946829@news000.worldonline.dk...

Fra : Devast8or

Dato : 16-02-02 02:26

Det virker fint for mig at pille strømmen fra, det er også der står i min
vejledning fra WOL (hvis jeg husker rigtigt).

Hvis din newsserver er fuscked så du ikke kan se alt er det selvfølgelig
fair nok at du får et CC af indlægget, men jeg vil foreslå dig at skrive
grunden, da det andet virker mest som dovenskab (ihvertfald på mig :). God
weekend, og held og lykke med at få routeren til at gøre som du vil.

Devast8or

Fra : Lars Pedersen

Dato : 16-02-02 08:59

point taken devastator

en meddelelse news:_yib8.11824$5L3.537905@news010.worldonline.dk...

Fra : Devast8or

Dato : 16-02-02 12:25

Takker. Jeg tror jeg er blevet miljøskadet af dk.marked.privat.edb, for der
er der mange der gør det, og derovre er det ren dovenskab. Men det bevirker
at man ikke kan følge med i hvad der er budt på varerne og så falder idéen
med en auktion ligesom lidt til jorden efter min mening. Men det var da godt
du fik routeren til at virke. Må man spørge hvad løsningen var?

Devast8or

Fra : Esben

Dato : 16-02-02 01:44

Der står en masse om den slags på www.cybercity.dk

--
Esben

Fra : Ikaro

Dato : 16-02-02 03:09

Du skal have et blå kable ( bestille den fra CC )

----------
Ikaro

Fra : Lars Pedersen

Dato : 16-02-02 09:01

hmm jeg har kablet, men problemet er at jeg ændrede mit password, og
routeren ville ikke acceptere det, så nu kan jeg ikke komme i "enable mode"
da den ikke anerkender hverken mit originale PW, eller det jeg prøvede at
lægge ind i den, altså jeg skal bruge, en reset funktion via en tastekode
eller en eller anden form for program.

Lars

Fra : Lars Pedersen

Dato : 16-02-02 10:34