varme CPU
Fra : Karsten Olesen

Dato : 15-02-02 23:44

Har jeg ret i, at hvis en PC dør, så kan det være varmen ?

Har jeg samtidig ret i, at dør den ca. 4 gange pr. aften
og andre dage kører 2 dage fejlfrit, så er det ikke varmen alligevel ?

Fra : Deaster

Dato : 16-02-02 00:04

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse
> Har jeg ret i, at hvis en PC dør, så kan det være varmen ?
>
> Har jeg samtidig ret i, at dør den ca. 4 gange pr. aften
> og andre dage kører 2 dage fejlfrit, så er det ikke varmen alligevel ?

Måske, det kommer jo an på hvad du kører af software de pågældende
tidspunkter og hvad temp. er.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig